27 Haziran 2019 Perşembe

Dinliyorum ~1

Naber?
Ben aslında baya yoğğum. (bk. yokum) Çok fazla düşünmem gereken zamanlarda beynim vücudumu kontrolü bırakıyor. Dolayısıyla vücut irtifa kaybediyor. Elimi ayağımı kaldırmaya, baya baya yaşamaya, hareket etmeye mecalim kalmıyor. Şu aralar tam o noktadayım. Belirsizlikten nefret ediyor ve aynı zamanda bir şeyleri kendi başıma, başkalarına danışmadan yapmaya çabalıyorum. Kendi kararımı vermeye. Düşüşümün ya da yükselişimin kararına kimseyi bulaştırmamaya. Ve bol bol müzik dinleyip, kitap okuyup, film, dizi izleyerek beynimi düşünmesi gereken şeylerden uzaklaştırmaya çabalıyorum.
Bu ruh haliyle son zamanlarda ne dinliyorum, paylaşmaya geldim.

Bohemian Rhapsody'yi izledim geçenlerde. Ve Queen dinlemeden geçen yıllarıma üzüldüm. Gerçi birkaç şarkısını önceden de dinliyordum ama, hiç böyle keyifli dinlememişim. Filmde geçen konser sahnesinin orijinalini de açıp açıp dinliyor ve izliyorum.




Bir de durmadan Bohemian Rhapsody'yi dinliyorum. Şarkı dinledikçe güzelleşti bende. Başka kimler söylemiş bakıyorum.
En güzeli yine de orijinali, canlı performansı tabi ki.


Şu grubu da sevdim. Yani...


Şu kızçeleri de. 


Bir de şu sesi buğulu hanımefendiyi... Şarkı o kadar güzel ki kim söylerse söylesin bende bir eşlik etme aşkı, açıp konseri tekrar izleme isteği...



Queen'den diğer sevdiklerimse kesinlikle şu şarkılar, bir tanesi hariç hepsi Live Aid konserinde de var.






Daha bir sürü şey dinliyorum ama yazıyı Queen'le kapatayım, koluma örtüyü kaldırıp yatağa girmeye de güç bırakayım. Şarkı önerilerine her zaman açığımdır. Karmakarışık bir müzik zevkim var ama müzik zevkime bayılıyorum. bk. mütevazi (!) Müziğin kendisine bayılıyorum.. Tişikürler.




2 yorum:

  1. MOTİVASYON ARTIRICI MÜZİKLER DİNLE FEBRİS. BİR DE BENİM BLOGDAKİ YAZILARI OKU; HEMEN KENDİNE GELİRSİN.:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana biraz insanın içinden gelmeli gibi geliyor. Öneri için teşekkürler. ^^

      Sil