19 Mart 2017 Pazar

Geri Döndüm! 2015'ten 2017'ye...

Merhaba. Uzun, upuzun bir aradan sonra yeniden buralardayım. Dayanamadım geldim, her ne kadar yazma yeteneğimi (ne yetenek ama...) geliştirememiş olsam da, yazmak güzel, cezbedici bir şeyse demek ki. ^^

Nasılsınız görüşmeyeli? Ben yokken bir çok insan da bırakmış blog yazmayı, onu fark ettim. Takip ettiğim listeye bakarken sevdiğim birkaç blogun da gitmiş olması üzdü tabi. Onlar da benim gibi dönerler umarım. 

Neler oldu yokken... Ondan bahsedeceğim size.

Üniversiteyi başarılı bir şekilde bitirdim hatta üzerine başka bir üniversiteye başladım. Okuma hayalim olan bölüm, Radyo Televizyon. Garip, hayalim olmasına rağmen bölümü beğenmediğim için okulu bıraktım. Ha kalsam, genel kültür kasardım, eğlenirdim, mükemmel bir ortamım olurdu. Az buçuk soruyorum kendime arada. "İki seneye değimez dedin ama.. Kalsa mıydın ki?" diye. Neyse, darısı başka bölümlere.. ^^ Şimdi evdeyim ve işe başlayalı yaklaşık üç ay oldu.
Dipnot: Ölene kadar okuyacağım gibi. :D


Şu sıralar depresyondayım. İşim rahat fakat -1. katta ve pencere olmaması, odanın küçüklüğü beni resmen bunalımdan bunalıma sürüklüyor. Çok kalmam bu işte, Allah biliyor, ruhumun daralışını görüyor. Kendime direk bilgisayar aldığım için borç yapmış oldum, hemen kapatıp borcumu, kaçacağım.. Allah kapalı alanda çalışmak zorunda olanlara, işi ağır olanlara, işi ağır olmasa da ruhunun yükü ağır olanlara yardım etsin.

Okul bitti, arkadaşlıklar da bitti. Bitmese de, herkes memleketine döndü, yapayalnız kaldım, toparlamaya çabalıyorum, pozitif olmaya... Umarım yeni kapılar açılır. Yeni insanlar, iyisinden...

Siz neler yaptınız? ^^


Geri döndüğüme göre... Yepisyeni yazılar yazayım hemen. -Sanki çok aktifti ya.. Ehe.- 
Önemli olan iyi gelmesi bence. Sizce? 

Yazmak ve okumak dışında size iyi gelen şeyler neler? Önerilere her zaman açığım. Kendinize cici bakın. ^^ 

Bu şarkı da burda dursun. Not: Kesinlikle ruh hastası değilim, ama taktım bu hastalıklı klibe, Allah affetsin... Gerçekten depresyonda mıyım yoksa...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder