5 Temmuz 2014 Cumartesi

Haziran 2014 ~Günce


Merhabalar.
Dedim ki blogum madem günlük tarzı bir blog, neden güncelerimi tutmuyorum. :D İşte ilk güncem: Haziran! *-* -5 gün kadar gecikme olsun canım, değil mi..-


Bu ay, lise benim için bitti ve lys sınavlarına girdim, malum gelecek kaygısı başladı. Annemin patronu bana dış ticaret teklif etti, ne kadar istemesemde gideceğim ve çalışırken de dil öğreneceğim sanırım. Yani çok kararsızım. Dil öğrenemezsem kaygısı var. Neyse.

Bol bol gezdim arkadaşlarımla, sürekli takıldığımız bir kafe var, oraya gittik genelde. Ve tavlayı çok sevmeme, ardı ardına 3-4 defa çift atabilmeme rağmen en yakın arkadaşlarımdan birine genel anlamda yenildim, yani ay ortalamasına bakarsak, temmuzda kesinlikle böyle olmayacağım! *-*  Ha, guitar heroya da gittik. Metallica çalıyoruz. :D En sevdiğimiz parçası da -hem çalmada hem dinlemede- Nothing Else Matters. -Çalması kolay birde, ihihi.-

Doğru düzgün kitap okumadım diyebilirim. Bir tek Boğulan Kız. Gerçekten ne kadar okumamışım ben böyle.. :S
 
 Kitap yorumu için tık.


Gelelim filmlere. Bol film izlemişim, çoğunluğu da Hint. :D


Hitch~2005
  
Konu: Sadece uç randevuyla hayallerindeki kadına ulaşabileceklerini söyleyen Hitch, New Yorklu efsanevi bir "randevu doktoru" olmasına rağmen hayatında özel bir ilişkisi yoktur. Allegra Cole (Amber Valletta) isimli çekici bir unluye vurulmuş alçakgönullu bir muhasebeci olan Albert’a (Kevin James) yardım ederken aradığı kadını bulur. Bu kadın, Allegra’nın her hareketini izleyen bir dedikodu köşesi yazarı guzel ve zeki Sara Melas’tır (Eva Mendes).

Yorum:
Will Smith, filmlerini izlemekten keyif aldığım, çok sevdiğim oyunculardandır ki onu altı yaşımdan beri izlerim sanırım. Bu filmini daha önce izlemiştim fakat unutmuştum, tekrar izleyeyim dedim. İyi de yapmışım, gerçekten güzel bir filmdi. Aşkta kural olmaz millett...


 Hint filmlerinin çoğunu bilmezdim ama bu ay Deepika hayranı olmuş bulunmaktayım. :D Sırayla yazayım. :)

Race 2


 Konu: Serinin 2. filmi... Kuzey Kıbrıs ve İstanbul ağırlıklı olmak üzere Türkiye'de çekildi. Serinin ilk filminde, "yarış"ı başarı ile tamamlayan Ranveer Singh (Saif Ali Khan) ve RD (Anil Kapoor) bu defa Ranveer'in karısını öldürten Armaan Malik'le (John Abraham) bir "yarış"a girer. İntikam için Türkiye'ye gelen Ranveer, Armaan'ın yanı sıra Armaan'ın kız kardeşi Alina (Deepika Padukone) ve kız arkadaşı Omisha (Jacquline Fernandez) ile de yarış içindedir...

Yorum:
Bu ikinci filmmiş fakat ben ilk filmi izlememenin eksikliğini göremedim. Eski türk filmlerinde gördüğümüz abartılar bulunuyor bolca. Tabi bu abartılar fizik kurallarına karşı. *-* Filmi beğendiğim pek söylenemez.




Goliyon Ki Raasleela Ram-leela

http://static.rogerebert.com/uploads/movie/movie_poster/ram-leela-2013/large_7Xry4ghR6tPMS9DzFLblYRizV3.jpg 
 Konu: Shakespeare'in ünlü eseri Romeo ve Jüliet'in Hint versiyonu olan Ram ile Leela filminde; Birbirlerine yıllardan beri düşman olan iki ailenin çocukları Ram ile Leela'nın yolları bir gün kesişecek ve birbirlerine aşık olacaklardır. Fakat, iki ailenin birbirlerine olan düşmanlığından iki sevgili aşklarını yaşamaya fırsat bulamayacaktır. Birbirlerini deli gibi seven ikilinin aşkı Sanera'lar ve Rajadilerin barışmasına bağlıdır.

Yorum:

Filmin konusunu pek beğenmesemde görsellik, kıyafetler, renkler ve danslar gerçekten güzeldi. 



Yeh Jawaani Jai Deewani


Konu: Bunny, Avi, Aditi ve Naina adındaki dört arkadaşın hikayesini içeren etkileyici bir film. Bu filmde geçmiş ve gelecekten değişik bir çekim stratejisi işlenmiş ve klasik Hint filmlerinin dışında başarılı bir oyunculukta eklenince oldukça iyi bir sonuç ortaya çıkmış. Filmde biri birine aşık bu dört arkadaşın gelecekteki son hallerinden başlayan ve arada geri gelerek geçmişte ne yaşayıp ta o hale geldiklerini içeren bir film.

Yorum:
Konu pek garip olmuş fakat ben söyleyeyim, hayallerle dolu bu film, bu ay izlediğim filmler arasında bir numarada yerini aldı. Deepika hayranı oldum demiştim yazımın başında, işte bence, en güzel filmi bu, Ranbir ile oynadığı film. Gerçi, şu an izlemediğim birkaç filmi daha var ama izlediklerim arasında birinci sırayı aldı. Hem mantıklı, o diğer filmlerdeki abartı yok, hem de eğlenceli, gerçekçi. Çok hoştu. İkisi de çok yakışmış belirtmeliyim. Tavsiye ediyorum tabi ki! ^^


Cocktail



Konu: Hint yapımı Coctail filmi üç kişinin yaşamış olduğu aşk üçgenini dolaylı bir şekilde anlatmaktadır. Aşkın her an değişebilecek bir duygu olduğu ve ilişkide ne kadar yüce bir his olduğunu izleyenlere anlatan bir film. Hint filmleri son yılllarda dünya sinema sektöründe kurgulu ve konulu filmleri ilgileri üzerine çekmeye başlamıştı. Bu filmde ise onların aksine aşk duygusuna yer verilmekte ve aşkın yanında dramsı sahneleri ile de izleyenleri etkilemektedir.

Yorum:
Aşk üçgeni sevmeyen uzak dursun diyorum en başından, konudan da anlaşılıyor zaten.. Filmde ne ara ne oldu ne bitti anlayamadım vallahi. Deepika güzel oynamış. Ruh halleri pek değişkendi. Bir an seni ona kaptırmam derken, bir an git mutlu yaşa modunda.. Öyle işte. 



Bachna Ae Haseeno

 

 Konu: Raj Sharma şehir şehir gezip birçok kızla birlikte olan ve kızların duygularıyla oynayan bir gençtir. Aslında tek istediği gerçek aşkı bulmaktır. Gerçek aşkı bulduğunu inandığı gün bakalım olaylar nasıl gelişecek. Film bol bol dans ve müzik içeren yeni nesil Bollywood filmlerinden biridir.

Yorum:
Filmi, "Ranbir ve Deepika pek yakışmış diğer filmde, kesin bunda da çok iyidirler" diyerek izledim. Tamamen ikisi üzerine kurulmamış, filmin konusu "üzme, üzülürsün, üzerler" diye özetlenebilir. Bu yönden çok hoştu, eğlendim. Tavsiye ederim. ^^


Şimdilik bu kadar. Temmuz'da görüşürüz. ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder