7 Ağustos 2014 Perşembe

Temmuz 2014 ~Günce


Gecikmiş bir günce olan temmuz güncemi yazayım dedim. ^^ Temmuz ayı benim için dolu doluydu. O kadar harikaydı ki, ailemle geçirdiğim bir bayram, bir sürü kuzenim... Tatilim -Adana- gerçekten mükemmeldi. Tabi ki bunun yazısı da hazır.
 Tatile gitmeden öncesinde de kitap okuyup film izledim yine. İşte okuyup izlediklerim. *-*

Elif Şafak - Aşk

Kitap benim değildi, halam ve kuzenim ısrarla önerince okuma kararı almıştım. Arka kapağı daha önce okuma zahmetine girmemiştim ama Mevlana'yı anlattığını öğrenince hemen okumaya koyuldum. Haziranın taaa ne zamanında başlamıştım. Temmuz'a bıraktım çünkü kitabın bitmesini istemedim. *-* Gerçekten harikaydı.



Mezarla Randevu

Bones bir aşık daha kazandın tatlım.! Neden böyle yapıyorsun bizlere? 
Şu an internetten serinin tamamını sipariş etmemek için zorluyorum kendimi, sipariş etsem mi? 

Aşk'ı ve Mezarla Randevu'yu üç günde bitirmiş olabilirim. Dediğim gibi yarım yarımdı ve çok hızlı bitirdim sonlarını. :)

Bir Dilek Tut

Televizyon izliyordum ve bu film başladı. İyi anlaşamayan iki kız kardeşi anlatıyor. Birazcık fantastik. Ve güzeldi film gerçekten. :)


Prestij

İki sihirbazın hırslarının sonuçları...
Nicola Tesla'da filmde olduğundan izlemesi keyifliydi. Tesla yani bu. *-*


Diabolic Lovers

İlk izlediğim anime olarak yerini alıyor kendisi. Kısa kısa ilerlediği için bana izlemesi daha kolay geldi. :D İzlemesi zor olduğundan değil fakat şu bölümü de izleyeyim demek daha kolay geliyor uzun dizilerin yanında. Beğendim mi..? Bilmiyorum. Garipsedim. *-*

Ölüm Defteri 1

Animesi olduğunu biliyordum, bir arkadaşım izlemişti. Fakat başlamaya cesaret edemediğimden şans eseri öğrendiğim filmini izledim. *-* Ana karakterdeki o şeytani zeka ve genel olarak polisiye, tüm o heyecan filmi ilerletti. Büyük bir ihtimalle animesine de başlarım. ^^

Ölüm Defteri 2

İlk filmi izledikten sonraki gece açtım ve izledim. Bu filmi de gayet heyecanlıydı fakat ben ilk filmi daha çok sevdim. Katılan yeni karakterler yüzünden olabilir belki. :)

Kötü Çocuklar 2 - Tutkudan Sırlara

Yorumladım kitabın kendisini zaten, okumak için tıklayabilirsiniz. ^^

İşte kısa ve öz, temmuz ayım da böyle geçti. ^^ Kendinize cici bakın. ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder