6 Nisan 2014 Pazar

Konuk Yorum ~ Mavi Kuşun Peşinden


Konuk Yorum:

Ayşenur Kuru arkadaşımızda okudu kitabı. Yorumu birde ondan okuyalım dedim bende. :D Yayınladım! :D

Kitabı elime geçtikten çook sonra okudum ve kafamı taşlara vurdum! Ben neden daha önce okumadım bu kitabı. Çok sürükleyici bir kitaptı. Konusu da çok acayipti.

(Sonrası Spoiler içerir.) 

Güzel bir kızın cesedinin bulunmasıyla polis alarma geçer. Polis Corbin karşılaştığı olay karşısında çok şaşırır. Kızın sarı saçları siyaha boyanmıştır, eline bir ayna tutturulmuştur. Aklına Pamuk Prenses Masalı gelir. Amirine bunu anlatır ama onu dikkate alan kimse olmaz. Ta ki edebiyat öğretmeni Alice ile görüşene kadar! Alice hikayelerin değişik şekillerini anlatıyor ve bakıyorlar ki kız gerçekten de hikayeye göre yerleştirilmiş. Corbin ve diğer polisler cinayeti çözmeye çalışırken iki cinayet daha oluyor ve bu sefer katilin hikayeye göre hareket ettiğinden emin oluyorlar. Çünkü kızın biri Kırmızı Başlıklı Kız ve diğeri de Uyuyan Güzel'e benzetiliyor. Olaylar böyle devam ederken Alice tesadüflerle bir ağaç buluyor. Altında ceset olduğunu iddia ediyor ve doğru çıkıyor! Olaylar böyle devam ederken gerçek katili Corbin anlıyor, onun bulunduğu yere gidiyor. Aynı zamanda Alice de katilin eline düşüyor. Çünkü katilin onda istediği bir şey var! Küçücük mavi bir kuşa ait tüy! Onu bir kulübeye götürüyor, orayı ateşe veriyor. Ama Corbin Alice'i kurtarıyor ve katil de yanan evle beraber ölüyor.

Spoiler Bitti. *.*

Tamam olayı anlattım ama katilin kim olduğunu söylemedim. Değil mi? Eğer spoiler var diye yukarıyı okumadıysanız o zaman gidin kitabı okuyun. Ne duruyorsunuz?!

Ayşenur arkadaşıma burdan teşekkürlerimi iletiyorum. :D Televizyona çıkmış gibi...

1 yorum: