7 Nisan 2014 Pazartesi

The Heirs ~ Dizi Yorumu


Ben dün bir diziye başladım. :D Uzuuuun zamandır Kore dizisi izlemiyordum ve dedim ki bir bakayım, Le Min Ho nasılmış, ne yapıyormuş... Ve bu diziyi buldum. İki günde 15. bölümdeyim şu an! Dizi o kadar tatlı ki, Allah'ım, zaten Le Min Ho sever biriyim iyice aşık oldum kuzuma. :D Tamam şimdi yine size yakışıklılara olan aşkımı anlatmayacağım. :D

Dizinin konusunu azıcık anlatayım size...

Şimdi şöyle ki. Yine bir zengin çocucuğumuz var. Adı Kim Tan. Ailesi zamanında bu çocuğu Amerika'da okumaya göndermiş fakat bu bir çeşit sürgün. Çünkü abisi, babasıyla evli olan ilk anneden ama kendisi metresten. O.o Gördünüz mü olayı... Babası sinir bozucu bir adam. Diziyi izlerseniz zaten görürsünüz. :D
Asıl kızımız Cha Eun Sang ise fakir, bol işte çalışan ve annesinin bir konuşma özrü olan kızcağız. Bu ikisinin yolları kesişir ve aşk başlar. ^^




Esas kızımız ve esas oğlumuz zaten on numara. Le Min Ho bakışlarıyla, tavırlarıyla bence aşkı çok güzel yansıtmış. Kız fakir. Oğlan zengin. :D


Dizimizin kötü karakteri. Yani.. Ben sevdim açıkçası bu çocuğuda. :D Kötü karakterler hep çekmiştir zaten beni. Hehehe. :D 
Allah'ım kızla ne çok uğraştııı... :D
Kim Tan'ın bir zamanlar en yakın arkadaşı olan Choi Young Do. ^^


Şunların tatlılığına bakar mısınız? Ve yürüdükleri zamana... Ah... *.*


Bu çifte ciddi anlamda bayıldım. İki insan ancak bu kadar tatlı olabilir. Zaten ikisi ayrı ayrı tatlı, birleşince bi ayrı tatlılar. Kızın kıskançlıkları, çocuğun sevgisi, şirin şeyler sizi! ^^


Ben zengin oğlan fakir kız olayını seviyorum. Aşk üçgenlerini de. Dizi bu şekil. :D



Ve dizinin en uyuz, en sinir olunası, en  "La bi git." denilesi karakteri. Kim Tan'ın nişanlısı Yoo Ra Hael.




Dizinin en sevdiğim kısmı içinde rüya yakalayıcı olması ve çok güzel. Şu mor olan!! Ben çok severim, biliyor musunuz..? *.*

Ben diziyi gerçekten sevdim çünkü neden bilmem entrikalı, kavuşamayan tipleri ve eğlenceli ilişkileri seviyorum. :D Kim Tan'ın annesi, evin metresi ve Cha Eun Sang'ın annesi, evin hizmetçisi arasında geçen diyaloglardan tutuyorum, kötü çocuğumuzun tatlı esprilerine... Bence güzel. :D Bakalım sonu nasıl olacak.

Nooot:

Diziyi bitirdim! :D Ben çok beğendim açıkçası. *-*

Sevgilerr... :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder