4 Nisan 2014 Cuma

Kitap Alışverişim ~3

Bakın benim yeni cicilerime! *.* Ya arkadaş. Bir insanı bunları izlemek mutlu eder mi? Ediyor işte. Oturup karşısına kitaplığımı izleyesim geliyor ve bazen de yapıyorum, evet. ^^ Ama hak ediyor, çok güzel ne yapalım. Blogumun url'si boşuna "Kitap Gibi Sevilesi" değil... İnsanlar, kitaplar kadar sevilesi olsa yeter de artar. :D Neyse. Geçiyorum alışveriş kısmına.. :D

Ay çok tatlı değiller miiiiii????? :D



 Bu kitabı sevgili Tuğçe'nin önerisi sayesinde aldım. Buradan sevgilerimi iletiyorum. :D


Bu kitabın kapağı çok hoşuma gitti ve kendisi ciltli. Ciltli kitaplar bir ayrı hoşuma gidiyor. ^^


Yasemin ablamın hediyesi. Çoook teşekkürler burdan. :D Televizyonda selam iletmek gibi oluyor hı. :D


Kapağı pek şirin bununda. :)


 İlk kitabı okudum, üstüne aptal gibi filmini izledim. Nedenn?! Sizi bilmem ama bir kitabın filmini izledikten sonra hayalimdeki karakterler yıkılıyor ve yerine filmdekiler geliyor. Hiiiç hoş değil. Hiç.


Dex yayınları benim kafama göre kitap çıkarıyor gibi hissediyorum. Gerçi çok kitabını okumadım hani ama... Bu kitaptan sonra bir düşünce oluşur kafamda. :)


Allah'ım o kadar güzel ki kapağı... Ben bu kitabı yerim. Herhalde ilk okuyacaklarım arasında. Bir Asya sevgimde olduğu için... :D

Optimum Kitap'ın twitter hesabından kazandım bunu! Daha doğrusu Ah ve Mat kitabını kazanmıştım ama şansıma bu geldi. Sevinmedim diyemem doğrusu... *.* Çaktırmayın. :D


 



Bunlarda kitapla alakasız ama alışveriş işte. :D Fondöten görüntüsünü sevmediğim için daha doğal BB krem aldım. İndirim vardı 20 tl idi kendisi. Oje zaten çok hoşuma gitti, taneli taneli böyle. Ki normalde pek sevmem simli ojeyi. *.* Son olarakta o kitaplığımın üzerindeki uğur böcekleri! Çok şirinler!

Bu kadarrrr.. Görüşmek üzere. ^^ :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder