30 Haziran 2015 Salı

Humans ~Dizi Önerisi

Merhaba! Nasılsınız görüşmeyeli?
Ben iyi diyelim iyi olsun modundayım. Şu aralar dizilerle iç içeyim. Ve size Humans dizisini önermek istedim.


Konusu:
Evinizin her ihtiyacını gideren robot-insanlar (Synth denilen androidler)  hayatınızın bir parçası olsaydı nasıl olurdu? Teknolojik ilerlemeyle robotlara bağımlı yaşamımızı, robotların gözünden izlemeye davet eden yeni bilim kurgu dizisi Humans'ın başrollerinde Eva-Jane Willis, Emily Berrington, Gemma Chan gibi isimler yer alıyor.
Tür: Dram, Bilim Kurgu


Bu dizi benim gibi bilim kurgu severler için gerçekten harika. Henüz 3 bölüm yayınlandı. Ve dizi, Yapay Zeka filminin benzeri bir dizi. Yapay Zeka'yı izlemeyen bilim kurgu sevenler varsa kesinlikle öneririm. Zaten dizide, filmde oynayan William Hurt'da var. Ve Merlin'den Colin Morgan. ^^
Dizinin başrolleri, robotlar. Dünya öyle bir yer haline gelmiş ki, her işimizi robotlar halleder olmuş. İlk üç bölüm gerçekten güzeldi, ben kesinlikle devamını getireceğim. ^^ Size de öneririm.



5 yorum:

  1. Merhabalar
    Tam benlik bir diziye benziyor. İlk fırsatta izleyeceğim :)
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. güzel bir diziye benziyor izleyeceim teşekkürler
    blog keşif etkinliğinden geldim :) bloğunu takipe aldım.. Benim bloğum kozmetik, makyaj ve bakım önerileriyle ürün yorumlarıyla dolu. herkesi bloğuma beklerim
    blog:http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/
    inst:https://instagram.com/evintekkizimona/

    YanıtlaSil
  3. Blog dünyasına yeni katıldım arkadaşlıklar kurmaya geldim bloguma beklerim :) cileklireccel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Bu tam da benim eşime göre bir diziye benziyor. İleteceğim kendilerine efenim. Teşekkürler. ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...