17 Mart 2015 Salı

Çığlık ~Kitap Yorumu


çığlık kitabı ile ilgili görsel sonucuOKURLARI TUTSAK EDEN BÜYÜK HEYECAN VE KEYİFLE OKUNAN FISILTI 2.KİTABI ÇIĞLIK'LA KALDIĞI YERDEN DEVAM EDİYOR…Nora Grey'in hayatı mükemmellikten hâlâ çok uzaktadır. Hayatına kastedilmiş olması hoş bir deneyim olmasa da en azından bu durumun içinden bir koruyucu melek sahibi olarak çıkmıştır. Gizemli, çekici ve muhteşem bir koruyucu melek. Ama Nora'nın hayatındaki yerine rağmen, Patch'in hareketleri kesinlikle meleksi değildir. Hatta her zamankinden daha anlaşılmaz görünmektedir;
tabii bu mümkünse.

Hayatındaki gerçeklerin ne olduğunu umutsuzca öğrenmek isteyen Nora, cevaplara ulaşabilmek için kendisini giderek tehlikeli hale gelen durumların içerisine sokar. Ama belki de bazı şeyler olduğu gibi bırakılmalıdır, zira gerçek, güven duyduğu her şeyi ve herkesi yok edebilir.
"Yılın en ateşli serisi."
-SUGAR MAGAZINE
"Sürükleyici, heyecan verici bir kitap. Doğaüstü aşk hikâyelerinin hayranlarını kendine tutsak edecek."
-PUBLISHERS WEEKLY


Sayfa Sayısı: 408Baskı Yılı: 2014Dili: TürkçeYayınevi: Pegasus



Merhaba nasılsınız görüşmeyeli? Ben bol bol tembellik etmekle meşgulüm ve buna rağmen kendime zaman ayıramadığımdan yakınıyorum. *-* Havalardan mıdır yoksa ben hep mi bu bahaneyi kullanıyorum bilmiyorum, hiçbir şey yapmak gelmiyor içimden. Ama toparlayacağım. ^^

Biliyorsunuz ki pegasus yayınları fiyatları yükseltti. Ve bende kitapları artık kütüphaneden almaya karar verdiim. Fısıltı'yı okul kütüphanesinden alıp okumuştum ve çok beğenmiştim ama yorumlamadım. Çünkü o ara vizelerle boğuşuyordum ve kendimi çok verememiştim. Fısıltı hakkında şunu söyleyebilirim tabi, ana karakterleri çok beğenmiştim. Neredeyse her yorumumda belirtirim genelde ana karakter kız ise sevemiyordum. Bir hareketi, bir sözü, bir düşüncesi beni kızdan soğutuyordu. Fısıltı'da bu olmadı ama aynı şey Çığlık için geçerli değil.

İlk kitapta sevdiğim Nora'dan bu kitapta biraz uzaklaştım. Kendi kendine sorup etmeden girdiği tripler yüzünden sanırım. Tabi bunda Patch'in de biraz payı var.
Vee'ye bayılıyorum zaten, o  hazır cevaplar, o vurdumduymazlık, kitaptaki favori yan karakterim diyebilirim. Ama bu kitabı okurken gözümün önüne karakter benzerlikleri geldi. İşaret Serisini okuyanınız vardır, Marcie'yi Afrodit'e, Vee'yi Stevie Rae'ye, Nora'yı Zoey'e benzettim. Konu bakımından benzemiyor, yanlış anlaşılmasın, sadece okurken bir an bilinçaltımdan fırladılar. Ama önceden okuyanlar varsa bana söyleyebilir mi, bir düşününce benzemiyorlar mı? *-*

Sonu beklediğim gibi bitti, ama son sahneyi hiç beklemiyordum. O son sahne bir sonraki kitaba yeterince ışık tuttu ve biraz geç okuyacaksam da hemen alıp okuma ihtiyacına neden oldu.

Sonuç olarak bazı yerler sinir bozucu olsa da, kitap gerçekten güzeldi. Yine de ilk kitabı tercih ederim. ^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder