10 Ağustos 2014 Pazar

Sinema ~Şu Sıralar Ben

Şu sıralar ben geziyorum bol bol. Hatta afedersiniz gezmenin b*kunu çıkarıyorum diyebilirim. *-* Belki herkese göre normaldir fakat ben bildiğiniz ev kuşu cinsinde insanlardanım. -şehir dışı tatil konusu ayrıııı, hemen atılırım ona.-  Sadece tatil yazımın sonunda da belirttiğim gibi gelince bir boşluğa düştüm. Ayrıca arkadaşlarımı özlemişim ve üniversite için şehir dışına gidecekler. Anlayacağınız bunlar ciddi anlamda son "yuvamızda" gezmelerimiz. Bundan iki sene sonra büyük ihtimalle çoğu şey değişmiş olacak. Bende her fırsatta dışarıdayım işte. 


maymunlar cehennemi başlangıç ile ilgili görsel sonucu








Sinemayı çok severim ama pek sık gitmiyorum. -ev kuşu- Madem dedim, dışarılardayım, en güzeli 
sinema. Geçen hafta salı günü bir arkadaşımla Maymunlar Cehennemi'ne gittik. Zaten gitmek istediğim bir filmdi. Dünde Herkül'e gittik. Blog ismimden de belli oluyordur belki, Yunan mitlerini severim. :D Filmde mit yoktu. Yarın veya önümüzdeki hafta da başka bir filme gideceğim. Büyük ihtimalle Lucy olacak bu. Başka bir film öneriniz olursa lütfen belirtin. ^^ Filmleri yorumladığımda görüşürüz. Kendinize iyi bakın. ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder