28 Ağustos 2014 Perşembe

Ben yine kitap aldım, hıhıhı ~Kitap Alışverişi 4

Ben yine kitap aldım. :D Kitap okumuyorum, yaz ayı beni bu konuda mahvetti, bitirdi.. Benim için kitap okuma mevsimi kıştır arkadaş, yaz dediğinde sıcaktan mayışırsın, uzanır etrafı izlersin salak salak,çünkü sıcak beynini ele geçirir. *-* Bu sene ne sıcak vardı, vay arkadaş. Allah'ım yakma duasını bolca etmeye devam. Oy, şu an gecenin bu saati bile sıcak, gece daha soğuk olması gerekirken... Neyse, bu kadar hava bilgilendirmesi yeter. :D Geçelim aldıklarıma. Şöyle direk hepsinin görünümü...

Çoook güzel değiller miii? Farklı farklı yerlerden aldım bu bebekleri. *-*

Mezarla Randevu'yu alıp okuduktan sonra, ben bu seriyi nasılsa okurum, neden fazladan para vereyim, topluca alayım dedim. Elimdeki Mezarla Randevu arkadaşıma hediye edildi ve okuoku'dan set halinde sipariş verildi. :D Çok güzeller, değil mii????



Bunların yanında birde çok beğendiğim Fırsatçı'nın ikinci kitabı Tehlikeli Kızıl'ı sipariş ettim. Henüz elime alıp başlamadım bile, malum, yaz, hiç halim yok, kolumu kaldırmak bile zoruma gidiyor, zaten tembelim, falan.. Ay. :D 
Bir de Ateş Serisi'nin ilk kitabı Karanlık Ateş'i sipariş ettim. *-* Barrons Barrons diyorlar bir de biz tanıyalım şu karakteri değil mi? :D
Bir de Okuoku, sağolsun, hediye kitap seçtirdi, Köpek Düşlerini seçtim, gönderdi. ^^
Ayaklı Bela'yı ne ara aldım hatırlamıyorum fakat kendisi yenilerim arasında. Gerçekten, ne ara aldım? O.o Ah bu sıcaklar.. :D



Bir de D&R indirimi vardı tabi. Dex'i indirimliyken almak mantıklı, hele 5 lirayken.. 19. Departman ve Yerkara'yı aldım. Birde arkadaşıma Yüz Bin Krallığı hediye aldım, o okuduktan sonra bende okuyacağım. :D 
Sağdan Birinci Mezar'ı da merak ediyordum, para + indirim kombinesi varken hazır... Aldım. :D


İşte hepsi birbirinden cici, birbirinden güzelli kitaplarım. ^^ Allah nicelerini cümlemize nasip etsin. :D 
Güle gülee. ^^

2 yorum:

  1. Kedicik serisinin bir okuma sırası varmış sonradan öğrendim ben de :D Ara kitaplar önce mi ne bir bak istersen ona.
    Yeni kitapların hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En son çıkanlar yan seri diye biliyorum ama? O.o
      Yazar mı ters ki? :D
      Uyarı için teşekkürler, tekrar bakacağım. ^^

      Sil