1 Ocak 2014 Çarşamba

İlk blogumun ilk yayını...

Evet, sayın takipçilerim. :D Bu benim, blogumun ilk yayını. Burada kendi kendimi alkışlamak istiyorum çünkü blogger'ı çözemiyorum diye saçmalıyordum ve inat ettim yeni yılın bu ilk gününde, bir blogum oldu! :D



Öhö. Önce kendimi kısaca özetlemeliyim. Şimdi, adım Dilber, 12. sınıf öğrencisiyim. Sayısal olmama rağmen sayılardan nefret ederim. Gerçi fark ettiğim kadarıyla ben çalışmaktan nefret ediyorum. Bir arkadaşımdan öğrendiğim bir sendromum da var, ikarus sendromu. Her neyse. Kitaplarıma hayranım. Hepsine! Bir kitaplık kurmaya karar vereli çok olmuyor ama. Çünkü daha önce ya kütüphaneden alırdım ya da kiralardım. Bunun saçma olduğunu fark edip kendime ait kitaplarım olmasını sağladım. :D Çok uzattım tamam. Asıl meseleye geliyorum tekrar.





Elimden geldiğince ilgileneceğim burayla. Tabi destekleriniz gerek. :)

Hım. Şimdi ilk olarak puanlama sistemimi tanıtmak istiyorum. :D

Allah'ım bu ne güzel bi kitaptır. Kalbimde yeri ayrı artık! Minnoşş!!!


Kitap iyiydi. Cidden. Alıp okumaya değer. :)

Kitap okunabilir. Ama hani olsa da olur olmasa da cinsten...

Aldık. Okuduk. Oldu artık napalım...

Höh. Bir tane de vermem herhalde. :O Verirsem o kitaptan uzak durun. :S

İşte böyle. Yeni yılınız kutlu mutlu ve huzurlu geçsin diliyorum. :) Kendinize iyi bakın. :D



Son olarak...

3 yorum:

  1. O zaman blogunun ilk yazısının ilk yorumu da benden gelsin :) Öncelikle mutlu bir yıl geçirmeni dilerim. Blogun hayırlı olsuun kitap kankaam <3 :)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun canım :)

    YanıtlaSil