28 Aralık 2014 Pazar

You're Beautiful ~ Dizi Yorumu

Şu yazımda da bahsetmiştim sizlere Ümmühan'dan. Ben ondan yine öneri istedim, eh, başrol oyuncumuzun oynadığı diziyi önerdi bana. Bende izledim. :D


İkiz kardeşi tedavi için yurt dışına giden Go Mi Nyu, onun yerine Anjell (Kore'nin idol grubu)'a katılır. Erkek kılığında. Ve macera başlar. ^^ Yazım spoiler içeriyor, şimdiden söyleyeyim, uyarmadı demeyin. *-*



Anjell'ın üç üyesi var. Go Mi Nam sonradan gelme, boşverin onu. *-*

Hwang Tae Kyung: Grubun lideri, havalı, kibirli, kendini beğenmiş kişilik. Ve buz gibi soğuk. Ve ben buz gibi çocukları severim. Ha bir de tiki var, sinirlendiğinde ya da aklı bir şeye takıldığında dudaklarını oynatıp duruyor. Bir de gece körlüğü, karanlıkta hiçbir şey göremiyor yavrucak. Her şeye rağmen, resmen gülümsemesine hayran kaldıııım. Gözleri kısılıyor, çocuk gibi şirin şirin. Aman sen soğuk olma hep gülümse dedirtiyor insana.

Kang Shin Woo: Grubun kibarı. Çayı çok sevdiğini dizi boyunca gördüm. Bende çayı severim. Ha, birde grubun en dikkatlisi. Kızın aslında kız olduğunu ilk fark eden kişi, sonra yine direk anladı, maşallah dedim, seven insan böyle olmalı dedim. Dizideki en talihsiz kişi de bence bu kibarcık. Canım ya, bir yandan lidere sevinirken, bir yandan ona üzüldüm. *-*

Jeremy: Grubun delisi, en şen şakrağı, en tatlısı, en şirini. Ve bana kalırsa en çabuk atlacak olanı. Evet, bu cümlenin devamı spoiler, Kore dizisi bu, az çok tahmin ediyorsunuzdur zaten. Üç çocukta bizim kıza aşık oluyor, Ve ben gözlerimi deviriyorum. -.- Ha, sarı saç hiçç yakışmamış, en güzeli siyah canım, öyle kal sen. *-*

Ana karakterleri anlattım, tabi benim izlediğim her Kore dizisinde mevcut bir kara kedi kılıklı, pisss, sinir bozucu karakter, diğer kadın bu dizide de mevcut:
Yoo He Yi: Kendisi Kore'nin perisi olarak geçse de, Tae Kyung'un tabiriyle tam bir şeytan peri. Cadı cadı. Rol yapmada üzerine yok.




Tae Kyung'un şu sahnede (ehehe, pis gülüş, izleyen anlamıştır) dinlediği şarkı çok hoşuma gitti. Bir dinleyin derim. ^^




Birde 'domuz-tavşan' meselesi var. Gerçekten hoşuma gitti, hani Tae Kyung'un Go Mi Nam'a, bu tavşana bakarak söylenmesi, söylenirken kullandığı kelimeler (çürük tahta misali) cidden güzeldi. 



Üçünün birden Go Mi Nam için verdiği çaba var bir de. Kız, tabiri caizse, saf salak bir şey olduğundan, bir şeyi direk söylemezseniz anlamıyor, hemde o kadar belirgin belirtiler varken. Üçünün de aşkını bilmiyor tabi. Bir de Tae Kyung'un kendi ikramını seçtirme çabası, hihihi. :D



Jeremy bizim kızın kız olduğunu öğrendikten sonra bozdu, eh, tabi, onu Jeremy'den korumakta diğer iki meleğe düştü. *-*


Şu sahneyi çevirip çevirip izledim. Ellerindeki eriştelerdi sanırım, o markanın reklam filminde nasıl oynadıklarını tarif ediyorlar kendilerince. 


Şu sahnee.. Amman şu sahne. Tae Kyung, Go Mi Nam'a eliyle hep gel işareti verse de, en güzel sonuç bu sahnede gerçekleşti, hayırrr, ne olduğunu söyleyememmm. ^^


Bir diğer mevzu, yıldızlar. Go Mi Nam için en değerli yıldız belli zaten. *-*


Aman da aman nasılda sevinirmiş... Böyle gülümsediğinde çocuk gibi sevmek geldi hep içimden ama. Etmeyin eylemeyin, böyle gülümsemeyin. Olan var olmayan var.

Düşünsenize, bu üçlü sizin için mutfağa girip yemek yapıyor, amman Allah'ım demez misiniz? ^^ :D Şu yüz ifadelerindeki hayal kırıklığına bakar mısınız? Cadının yemesini beklerken, bir anda Go Mi Nam ortaya çıkınca bu oluyor tabi. ^^



"Elimde bir bıçak tutuyorum." Çok hoş bir tehdit değil mi sizce de? :D Odun herif. :D


Go Mi Nam, mesaj atarken harf hatası yaparsa, sonra bir de rezil olması var tabi bunun. Bu sahne de çok güzeldi. :D


Bence grup üyeleri arasında bir bağ kursalar dizide, daha güzel olurdu. O arkadaşlığı görseydik. Burada bağdan çok, Go Mi Nam'ı koruma iç güdüsü mevcuttu ama neyse. Ne Go Mi Nam'mış değil mi..? -_-

Gerçek Go Mi Nam'ı dizide daha çok görseydik keşke, Tae Kyung'dan sonra en ilgi çekici karakterdi. *-*


Bir replikle kapatıyorum konuyu, bol gifli oldu zaten yazım. ^^ Kendinize dikkat edinnn. ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...