1 Mayıs 2014 Perşembe

Uyumsuz ~ Film Yorumu


 

Uyumsuz'u yorumlamayacaktım aslında, zira kıtabını okumadım, film ve kitabı karşılaştırma gibi bir durum söz konusu değil. Yine de izleyen herkes yorumluyor madem, bende yorumlarıım. Benim neyim eksikmiş, hıhhh? :D




Kitabı okumama rağmen, sanki kitapta daha çok duygulu,  atlanan olaylar var hissine kapıldım. Hani Açlık Oyunları kitaplarını okumadan filmi izleyenlerin bazı kısımları anlayamaması gibi. Ee her kitaptan uyarlama filmlerde olur diyen varsa, hepsinde olmadığımı düşünüyorum.

Bazı filmlerin kitaptan uyarlama olduğunu anlamazsın mesele ya da "Şu kısmı anlamadım, anlamamam benim problemim değil, bir eksik var filmde..." demezsin, "Niye anlamadım ya, bende mi problem?" dersin. anlatabildim sanırım. :D
Ama tabi, bu durum çok batmadı.*.*

Spoiler'lı kısma geldik. Tabi minicik, okusanızda anlamazsınız, ki kitabı okuyanlar izleyenler biliyor. :D *-*

Tris'in kardeşi, Guus!! İki ayrı aynı filmdeler. Hihihihi. Buradaki karakterini sevmedim pek, insan kardeşine inanır değil mi? *-*

Four'un dövmesi aşırı hoşuma gitti falan, dövmeyi az buz seven biri olarak. 

Film kitabın güzelliğini anlatıyordu, kitabı okuyup okumama konusunda kararsızdım ama şimdi okuma kararımı aldım. :D

Sonuç olarak ben filmi beğendim ya, kitaba ne kadar uygun yapılmış o kısmı bilemem tabi. *-* 

Kısacası ben filmi sevdim. :) Ama Açlık Oyunları kesinlikle daha iyi bana göre.

Yazımı okuduğunuz için teşekkürler. Hoşçakalıın. ^^


6 yorum:

  1. Ya filmi çok merak ediyorum ama kitabı okumadan da gitmek istemiyorum karmakarışıklardayım:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şeyi düşünüyordum, çünkü filmi izleyince karakterler zihnimde öyle şekilleniyor ve ben bunu sevmiyorum. :S Ama dayanamayıp izledim. ^^

      Sil
    2. Aynen bende de öyle oluyor o yüzden tutuyorum kendimi de bakalım ne kadar tutucam:D

      Sil
    3. Haberlerini bekliyoruum. :D

      Sil
  2. Merhaba 100. izleyicin olabilmek için 5 kez falan denedim her halde:))) 100. izleyiciye bir hediye vardır belki:)) aaaa galiba 101 olmuşum :((( neyse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 100. izleyiciye değil de, 100 kadar olduğumuz için yakında çekilişim olacak. Genel olarak. O zaman katılırsın. ^^

      Sil