15 Nisan 2014 Salı

Kasvetli Bir Yazı




Hayaaatttt, beni neden yoruyosuuuunnn..? 

Serdar Ortaç'a aitti değil mi bu sözler? *.* Kesinlikle katılıyorum abime. Cidden. Hayat yoruyor, fena halde hemde, öyle böyle değil.

Yazıma şu alıntıyla başlayayım, tumblrdan bu alıntı da.

"O kadar boş hissediyorum ki. Sınavlara çalış diyorlar aynı zamanda 8 saat okulda olayım istiyorlar dersleri iyi anlamami istiyorlar duzenli test cözeyim istiyorlar ödev veriyorlar yap diyorlar derse calisip gel diyorlar üniversite sınavına calismalisin diyorlar. NEFES ALAYIM MI İZİN VAR MI HOCAM ?"

 Neyse...



Yazma kabiliyetimin sıradan olduğunu fark etmiş bulunuyorum. Üslup olsun, tasvir olsun, hepsi sıradan. Aslında şevke gelince güzel şeyler yazabiliyorum ama benim istediğim şey şevke gelmeden de edebi değeri olan cümleler kurabilmek. Çünkü ben tembelim, kolay kolay aşka gelmiyorum... :( 

Bu yüzden tasviri, hayal gücünü geliştiren şeyler okumak ve izlemek istiyorum. Teknoloji devrinin insanları aptallaştırabildiği konusuna da kesinlikle katılıyorum, eskiden hayal gücüm kesinlikle daha yüksek seviyedeydi, şimdi size bir sinek nasıl uçar onu bile berbat bir şekilde anlatabilirim. Örneğin: "Kanatlarıyla..." Ah. Tamam vurmayın. :(

"bol bol ahmet hamdi okuyun tasvir seviyosanız falan ince memed okuyun derim ben, adam bi taşı yedi sayfa tasvir ediyo" 

diye bir şey okudum. sizinde bu tip önerileriniz varsa lütfen mahrum bırakmayın beni. Kelime hazinemi sıkılmadan geliştirmek istiyorum birde. Onun içinde önerileriniz olursa... 

Ygs sınavını hiç çalışmama rağmen sapasağlam atlatarak Allah'tan bir şans daha kazandım. Ama inat, salaklık aptallık bu ya, hala tembelim, hala tembelim. Lys sınavına hiç çalışmamaya aynen devam. Aferin bana. Dövün beni bi kendime geleyim bu ne ya. Annem haklı. Allah Allah...

cangacandir:

sorunluadam:

Derste çişim gelince ben:

ahahahah


Lys'ye çalışmayıp ne yapıyorum?

Bilgisayara giriyorum ve arada kitap okuyorum. Zaten okulum sabah 7'den 16.00'a kadar olduğu için, üzerine hafta içi üç gün okul çıkışı direk dershaneye gittiğim için.. Yani günde 15-13 ders arası ders falan gördüğüm için... Başka bir şeye zaman kalmıyor. 

Çok kasvetliyim!!!

Okul ne zaman bitecekk??!!! 

Yaz ne zaman geliyoooğğrrrrr?!

Allah'ım sınıfı çalışmadan geçecek miyim????

gibi sorular beynimde dört dönüyor. 
 the-perks-of-being-suicidal:

☆

Birde ingilizce proje ödevim var o konuda da yardıma ihtiyacım varr. 

Bir yabancıyla uzun bir röportaj yapmam gerekiyor. Ama bende ne bir konu var ne de yapabilecek kadar ingilizce.Kültürel bir röportaj olsun istiyorum. :D 

Biraz karışık bir yazı oldu ama okuduysanız çooook teşekkür ederim. :)

Fark ettim ki hayatım aynen şu üçgen gibi...


 Neden yaz gelsin istiyorum sizce..? :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder