19 Mart 2014 Çarşamba

Mimledim! *.* ~Romancekolik



Sağda solda mim olayını görmeye başlamıştım. Dedim neymiş bu mim? *.* Bakındım falan derken, birbirlerine sor sorduklarını gördüm. Benimde zaten Romancekolik'e soracak sorularım vardı, yayınlayayım mim olsun dedim, yaptım oldu!! *.* Romancekolik'in bloguna da uğrayın bence. :D
Romancekolik



1.    Okumayı bir cümle ile tanımlasan..?
Okumak "Aşktır.".

2.    Okumayı en sevdiğin türler nedir?
Şu aralar Çağdaş Romans.

3.    En sevdiğin yabancı ve Türk yazar?
Türk olarak Nermin Bezmen diyebilirim de yabancı yazarlardan seçmek zor. Kristen Ashley diyeyim hadi.

Kitaplardaki karakterler hakkında… Ödül verecek olursak… :D
4.    En güçlü kadın ve erkek karakter?
En güçlü kadın karakter Meleklerin Kanındaki Elena derdim. En güçlü erkek karakter ise Fighting Destiny kitabındaki Ryder.

5.    En sinir bozucu?
Ana ile Bella bu konuda baş başa yarışıyorlar.

6.    En dayanılmaz? (Hani olsaydı yerdim tadında. *.*)
Golden Dynasty kitabındaki Lahn. Tabii, o mu beni ben mi onu yerdim orası tartışma konusu.

7.    Okumak dışında yapmayı en çok sevdiğin şey nedir?
Yüzmek!

8.    Bu kelimelerin yanına… Bir numaralı önerilerin neler olur? *.*

Bilimkurgu: Yaşlı Adamın Savaşı - John Scalzi
Fantastik: Fighting Destiny - Amelia Hutchins
Tarihi Aşk: Concequeror - Brenda Joyce
Gerilim: Bu soruyu en az beş dakika düşündüm. Aklıma Ejderha Dövmeli Kızdan ötesi gelmediğini utanarak söylüyorum.
Genç Yetişkin: Beni Seç
Distopik: Partials - Dan Wells.

9.    Ölmüş ya da yaşayan bir yazarla tanışacak olsan bu kim olurdu ve ona ilk olarak sorduğun soru ne olurdu?

Sanırım Judith McNaught ile tanışıp, yeni kitabı yazması konusunda tehdit ederdim. :D

İşte sorular işte yanıtlar. :D Teşekkürler Romancekolik. ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder