6 Şubat 2014 Perşembe

Ejderin Aşkı ~ Tanıtım, Alıntılar, Yorum




İnsana dönüşebilen ejderhaların tutkulu aşk oyunlarıyla alev alacaksınız.
Kalbi bir ejderhaya, şehvetiyse kibirli bir şövalyeye aitti.
Bir gün bunların bir araya gelebileceğini kim hayal edebilirdi ki?
Despot ağabeyini öldürmenin peşindeki Kanlı Annwyl, kaderin onu sürüklediği olayların ortasında aşkı ve tutkuyu keşfediyor.
Kanlı Annwyl gibi bir lakaba sahip olmak, kadın bir savaşçı için de olsa, hiç kolay değildir. Erkekler ya korkuyla titrer ya da saygıyla selam verir. 
Ama arada sırada bir erkekle, Yok edici Feraghus'la konuşabildiği gibi konuşabilmeyi arzulamaktadır.
Fakat ne yazık ki Fearghus bir ejderhadır. Büyük, pullu ve ölümcül.
Fearghus'un onu savaş için eğitmek üzere ayarladığı sert, küstah şövalyeye karşı uyanan duygularından çok farklı bir şekilde, Annwyl onunla kendini güvende hisseder. Günlerini onu vahşi, kuvvetli bir arzuyla dolduran adamla dövüşerek, gecelerini ise bir köyü sadece nefesiyle yıkabilecek sihirli bir varlıkla geçirerek harcayan Annwyl, hayatın daha da garipleşemeyeceğinden emindir.
Ama yanılıyordur...


Sayfa Sayısı: 391Baskı Yılı: 2013Dili: TürkçeYayınevi: Ephesus Yayınları




Alıntılar: 

"Senin sorunun ne?"
"O... O..."
"Şövalye?"
"Piç!"
"Ben mi, şövalye mi?"
"İkinizde!"

Annwyl şimdiye kadar gördüğü en karmaşık yaratık olmaya devam ediyordu. Ve göğüslerine veya kalçasına bakmıyorken, onu zeki, hoş ve çok eğlenceli buluyordu.


"Bir adamın sana uygunsuz biçimde dokunmasına izin ver ve adamın kolunu omzundan kopart. O kanamadan ölürken, yüzünü bir şeylere çarp. Diğer adamların seni yalnız bıraktığını göreceksin."


Lanet olsun, o bir savaşçıydı. Bilinen tarihin en zorlu isyanlarından birinin lideriydi ve buna rağmen bir şövalyenin aklını çelmesine izin veriyordu.


"Gözde savaş köpeğine atacağı yem değilim ben.  Soylu kana sahibim. Bir kralın kızıyım. Dürüst olmak gerekirse senden daha iyisini hak ediyorum."


Oynadıkları oyun hayatlarının sonuna kadardı. Kazanan her şeyi alır.




Öncelikle şunu söylemezsem içimde kalır...

Ben de bir ejderha istiyorum!

Kitabı çok sevdim! Kısacık bir süre içinde bitirdim. Çünkü gerçekten eğlenceliydi. Ve gerçekten çoğu kitaba göre farklı bir konu ele almış. Çokta hoş olmuş.

Her türlü fantastik ögeyi seven biri olarak tabi ki ejderhalar da benim bebeklerim oldular! *.*

Artık her cinsten varlığın büyük aşklar yaşayabildiğini biliyoruz ama buradaki aşkların birde mühürlenmesi vardı ki gerçekten bana küçücük yüzükler yerine bizde bu tip şeyler mi yapsak "O benim olum!!!" diye bağırsak diye düşünmedim değil. :D

Birde, kitabı okurken ikinci kısımdan başlasaydım daha iyiydi dedim. :) Çünkü birinci kısımdaki Bercelak yüzünden ikinci kısımdaki Bercelak'a ısınmam zorlaştı. Sonunda ısındım ama olsun. Benden söylemesi. :D *.*  Okuyunca ne demek istediğimi anlarsınız. :D



Uzattım dimi? *.*

Puanım:


Bu resimde benden gelsin. :D



3 yorum:

  1. Ben ikinci kısımı okumadım. *.* İtiraf ediyorum. Ama ilk kısım süperdi.!! :D

    YanıtlaSil