29 Ocak 2014 Çarşamba

Aynı Yıldızın Altında ~ Yorum - Fragman


Okumayan kaldı mı? 
İlk olarak bunu sormam gerek. Okumadıysanız okuyun arkadaşlarım. Ciddiyim bakın. :D

Spoiler vermeyeceğim.  Ama çok ama çok ağladığımı bilin istedim. 

Kitapta beni gıcık eden, garip hareketleri olan veya karakteri tam oturmamış dediğim bir varlık yoktu. Gerçekten. Ve ben tüm karakterleri nadiren beğenen bir insanımdır. :D

Allah'ım.. Gerçi kitabın sonunda, Hazel Grace'in tepkisizliği bir uyuz etmedi değil ama dedim tabi o bu düşünceye alışkın... 





Kitabın en tatlı yanı, hayatta her şeyin o kadar da önemli olmadığını anlatması. Ne sınavlar, ne hafif kavgalar, ne başka bir şey. En önemlisi sağlık. Ve yaşamak. 

Yalnız abartıldığı gibi de değil. Şöyle ki ben gözümde kitabı baya büyütmüşüm. ağlattı falan ama ben böyle kesin favorilerim arasında olur derken, çokta öyle olmadı nedense... :D




Çok uzatmak istemiyorum. *-*


Puanım:



Filmi de çıkıyor!
 6 Haziran 2014 bizi bekle tatlııım!!! 


Bazıları kitapların filmlerini beğenmese de, ki bir yönden haklılar, ben izlemeyi yine de seviyorum. Haklı oldukları yön, hayal gücünle kurguladığın karakterin yıkılıp, yerine filmdeki karakterin gelmesi. 

Bazıları da diyor ki kısa kesmişler. Ee 300 sayfayı 1-2 saate sığdıramazlar ya. Fakat kitapların değiştirilmesini bende hiç ama hiç sevmiyorum.

Ha, film için seçtikleri karakterler de cidden çokk tatlılar. :D



Ve karakterler:

Augustus Waters:
Ansel Elgort


Hazel Grace Lanchester: 
Shailene Woodley


Isaac:
Nat Wolff

 

Gerisi böyle... :D

 Hazel'ın Annesi: Laura Dern  

Hazel'ın Babası: Sam Trammel

    Peter Van Houten: Willem Dafoe 

Patrick: Mike Birbiglia  

  Monica: Emily Peachey 

Monica'nın Annesi: Emily Bach  

 Gus'ın Babası: David Whalen  

Gus'ın Annesi: Milica Govich



İşte fragman:


3 yorum:

  1. Kitabı ben okudum ama nedense pek beğenemedim yaa :/ Bilmiyorum ama baya övdüler ama hiç yani yavan geldi bana kitap.. Ya da sanırım anlatımı acayip basitti.. Her neyse ama Gus için okunurdu ben Gus için acayip ağlamıştım herkes okusun ama çokta beklenti içinde olmasın ama.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğim kadarıyla New York Times Best Sellers da, genç yetişkin dalında 1 numara kitap. :) Bir numarayı alması gerçekten garip fakat sanırım hastalık olunca konu, ölüm olunca, baya beğenilmiş. :) Herkesin çok sevmesi beklenemez. :D Ben sevdim ama haklısın, sevmeyenlerde olabilir. :)

      Sil
  2. Filmini bende izledim işte ağustos ayı içerisinde.. *-* Gerçekten kitap kadar güzeldi. ^^

    YanıtlaSil