3 Ekim 2015 Cumartesi

Yaz Tatili 2015 ~Part 2 - Filmler, Diziler, Kitap Alışverişi

Eveet. Bir önceki yazım burda: Part 1

Devamı niteliğinde yine direk dalıyorum konuya efenim.

Döndüm evime. Staja başladım. Başta gerçekten korkutucuydu. Hocalar olsun çalışanlar olsun... Belirteyim, hastanede, kbbdeydi stajım. ^^
Bir süre geçti, meslektaşım olan arkadaşımla kaynaştık. -Uzun zamandır tanıyordum kendisini ama kanka derecesinde hiç olmamıştık- 
Bir ay staj yaptım. Ve staj dosyamı hiiç düzenli doldurmadım. Son hafta hallettim hepsini. 
Evde sıkılacağımı düşündüğümden de bir ay fazladan gittim staja. Bayram tatiline kadar böyleydi.

Bu minnoş bir staj sabahı otobüs durağında bana eşlik etmişti. ^^

Rıfkı'ya da selam verin. Kliniğin tatlış maskotu.

Ben mutfakta çay içerken çok sevdiğim hocalarımdan biri girmişti içeriye. Ve bana kinder vermiştiiiiii. Beni çok mutlu ettiiiiiiii.


Ay ablamla -stajı birlikte yaptık kendisiyle- takıldığımız yerlerden birinin duvarı böyleydi, acaba neresiydi... *-* 


Staj yerinde Sarı'yla tanıştııım. Ve kendisini çok sevdim. O artık benim aradaşım. Ve arkadaşlarım bana kitap almak zorunda. Ona bunu aldırdım, hıhıhı. Ne çabuk dimi... :D


Bayramın başında arkadaşım Mersin'den geldi, okul açılana kadar bizimle kaldı. Okul açıldıktan iki gün sonra da yurda geçti.
Arkadaşım Bilocan da artık nişanlı bir hatun. Uuu... Sona kalmayı planlıyorum ben bu mevzularda. Geç olsun güç olmasın değil mi? Her ne kadar söz kesilirken ortak bir tanıdığımız Sülocan'la bana kızz siz kaldınız dese de.. LAAN DAHA 19'UM diye bağıramadım suratına. Neyse.... Dedikodu yapmak istemiyorum. -_- :D --

Okul açıldı açılmasına ama henüz staj sınavı dışında bir faaliyet gerçekleşmedi. Staj sınavımızın sonuçları bile açıklanmadı hala. Bakalım, pazartesi gidip göreceğim neler olacak... *-*

Bu arada neler yaptım.

Bol boll film izledim.Şu an bir çoğunu hatırlamıyorum, not almazsam böyle olur işte.

   


49 Days'e başladım ama bir türlü ilerlemeyince bende A Gentleman's Dignity'ye başladım. Şimdilik güzel ilerliyor bakalım ama...

Supernatural'in 9. sezonuna geldim. Uuu, Ölüm sahnesinden sonraki en güzel sahneydi sekizinci sezonun sonundaki. Yine de uuuu death benim favorim, ağzım açık izlemiştim o sahneyi.



Arkadaşlarımla bol bol gezdim. Çünkü grup dağılmak üzereydi. Hayırr, küskünlük kırgınlık yüzünden değil, mesafeler yüzünden. İki arkadaşım şehir dışına gitti okumaya. Kaldık bir diğeriyle buralarda bir başımıza. Ama güzel gezdik onlar gitmeden, iyi de ettik. Alev Deneyleri'ne de gittik. Kitapları okumadım ama ilk filmine arkadaşımla birlikte gidip birbirimize söz vermiştik hep beraber bitireceğiz bu seriyi diyerek. 
Alev Deneyleri bence güzeldi, kitapla ne kadar uyuştu uyuşmadı derdim de yoktu, oh, keyifle izledim vallahi.

Diğer resim de Guitar Hero'dan bir görüntü. Burada yapabileceğimiz en kolay zevkimiz mi demeliyim... Çok severiz çalmayı.. :D


Kitap aldııım. Bir ikisi yeni olmaktan çıktı bile ama olsun yeniler yani. :D 
Başlayanlar en yakın arkadaşım Sülocan'ın hediyesiiii.
Diğer dört kitabın da tanesi 2 tl idi! Orjinal ama ikinci el.
Normalde kitabımın kenarında bir kıvrılma olsa dahi üzülürdüm. Ama son zamanlarda gerçekten kendimi aşmaya çalışıyorum. Takıntılarımdan kurtulmaya çabalıyorum. Kitap ödünç vermeye bile başladım o derece.


Gözlerindeki Canavar bloglar arasında skandal halini almak üzereydi ilk çıktığı sıralar sanırım. Ama merakıma yenildim ne yapayım. Ya 15'e ya 17'ye aldım şu an tam hatırlayamıyorum.
Dublin Caddesi ikinci eldi. 10 tlye aldım.
Meleğin Düşüşü de Sülocan'ın hediyeciği. Canım Sülocaaan. ^^
Demir Kral da ikinci eldi evvet. Ama ne kadara aldım hatırlamıyorum. Malum pegasus son zamanlarda ölesiye pahalı olduğu için ikinci el mantıklı değil mi?
Tersyüz çok sevildiği için yine merak edip aldım. 15 civarı bir fiyata.
Kan ve Yıldız Işığı Günleri... Duman ve Kemiğin Kızı'nı abartıldığı kadar sevmesem de ikinci kitabı okumak istediğim bir gerçek. 20 tlydi sanırım.
Ölmek İçin On Üç Sebep'i yorumladım bile. 17 civarı bir fiyata almıştım.
Masumiyet Çağı da ikinci eldi. 3 al 10 tl öde kampanyası vardı bende bir bunu aldım.
Kafes: 15.50 tlydi.
The 100 12 tl.
Gözlerinin Esareti 15-17 arası şu an hatırlamıyorum.
Dünyanın Gölgesi de o 3 al 10 tl öde kampanyasından.
Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku 10 ya da 8di.
Dalgalar 15 ya da 17
(Evet çook unutkanım yüzüme vurmayın. :()
Tepki ikinci eldi ve fiyatını ciddeen hatırlamıyorum. O.o
Kızıla Boyalı Saçlar da 2.eldi 10 tlydi. Merak ettiğim bir kitaptı kaçırmadım.
3 al 10 ödenin diğer kitabı neydi hatırlamıyorum. O.o Balık yağına başlayayım ben, iyi olur değil mi? *-*

Enn kısa zamanda okuduğum kitapları da yorumlayacağım. ^^
İşte böyle... Yine bol bol konuştum sanırım. :D Kendinize iyi bakın. ^^


2 yorum:

  1. Merhaba blog keşfinde gördüm sayfanızı bloguma da beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  2. merhaba bloğunu takipdeyim siz de Konyadaymıssınız :) bende beklerim sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...