20 Haziran 2015 Cumartesi

Opposite Book Tag ~Mim11



Nazlı Kitaplık beni Opposite Book Tag'i için etiketlemiş. Kendisine çook teşekkür ederim. ^^


1. Kitaplığındaki ilk kitap X En son aldığın kitap
Kitaplığımın ilk kitabını tam olarak bilmesem de, tahminen Kurtlar İmparatorluğu diyeceğim. *-* 
Son aldığım kitapsa, Ölmek İçin On Üç Sebep. Hala gelmedi hatta. :D

2. En ucuz kitap X En pahalı kitap

En ucuz kitabım Gerçeği Arayan Genç Kız, 5 ya da 6 liraya almıştım. Zaten ince ve küçük bir kitap. ^^
En pahalı kitabım Alaska'nın Peşinde, 20 tlye almıştı canım anneciğim. Hediye kitaplarımda daha pahalı olanlar var tabi ama bence. *-* Hediye güzeldir.

3. Erkek kahramanlı bir kitap X Kadın kahramanlı bir kitap
Erkek kahramanlı kitap, Hayaletin Gölgesi.
Kadın kahramanlıya da Tatlı Bela diyeyim hadi. 

4. Hızlı okuduğun bir kitap X Uzun sürede bitirebildiğin bir kitap
Fırsatçı'yı hızlı okumuştum. Senden Sonra'ysa daha bitmedi. Başlayalı rahat bi 5 ay olmuştur diye tahmin ediyorum. Okuyamıyorum, araya da başka kitaplar giriyor tabi. 

5. Güzel kapak X Kötü kapak
Evrenin Ötesi'nin kapağı gayet güzel. Ama Pabucumun Ajanı'nın kapağı ilk yayınlandığı andan beri bende yer edemedi. Aman aman... 

6. Yerli kitap X Yabancı kitap
İçimizdeki Şeytan yerli, Satranç yabancı.

7. İnce kitap X Kalın Kitap
İnce kitap, Franz Kafka, Dönüşüm. 74 sayfa. 
Kalın kitap Emile Zola, Gerçek. 742 sayfa. 

8. Kurgu X Kurgu olmayan 

Ella ve Micha'nın Sırrı kurgu.
Milena'ya Mektuplar, kurgu olmayan kitap.

9. Romantik kitap X Macera kitabı
Romantik kitap kategorisine neyi koyacağımı gerçekten ama gerçekten bilemedim.Düğün Hediyesi diyeyim buna da.
Macera kitabı da... 24 Saat Açık Kitapçının Sırrı ^^

10. Seni mutlu eden bir kitap X Seni üzen bir kitap

Göçebe beni mutlu etmişti sonuyla. Güzeldi. 
Senden Önce Ben ondan çok çok daha güzeldi ama pek bir ağladım. Ve benim favori kitabım kendisi. Okumalısınız.. 


Kendinize iyi bakın. ^^


Not: Şook, postu yazmışım fakat yayınlamamışım, vurun beni, iyi geceler. -_- ^^ :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...