26 Haziran 2015 Cuma

O mu Bu mu? - Konu Kitap mı? Bana Bunlarla Gelin! ~İki Mim Bir Arada Mim12, Mim13


Herkese merhabaa. Öncelikle, resmin mimlerle alakasız olduğunun farkındayım ama çizim çok hoş değil mi? ^^

One Better Day beni O mu Bu mu mimine etiketlemiş, çook teşekkür ederim.Hemen geçiyorum sorulara.

İnce mi? Kalın mı?
Ortalama diyeyim? Çok kalın kitaplar kesinlikle gözümü korkutuyor ve ince kitaplar da tam olarak duyguyu veremeden bitiveriyor. 

Artemis mi? Ephesus mu?
Artemis. Fantastik seviyorum çünkü. ^^

Dizi mi? Film mi?
Pek televizyon izlemiyorum. Kendimi bildim bileli cdlerle dvdlerle iç içeyim. Son 4 senedir yabancı dizi izliyorum. Süresinin hatrına film diyeyim. :D

Yeşil mi? Mavi mi?
Mavi.

Lydia mı? Allison mu?
Iııı, tanışmıyoruz kendileriyle. *-*

Matematik mi? Türkçe mi?
Türkçe.

Labirent serisi mi? Lux serisi mi?
Lux'ün ilk kitabını okudum labirentten hiç okumadım ama yine de labirent diyorum. Distopya candır. ^^

Aynı Yıldızın Altında mı? Siyah Damar mı?
Siyah Damar'ı okumadığım için... Aynı Yıldızın Altında. 

Fantastik mi? Bilim Kurgu mu?
Garip ama son zamanlarda daha çok bilim kurgu.

Aşk mı? Dram mı?
Aşk.

John Green mi? Brandon Sanderson mı?
Brandon'ı n kitaplarını okumadığımdan John Green. 


Naz'lı Kitaplık da beni Konu Kitap mı? Bana Bunlarla Gelin için etiketlemiş. Ona da çoook teşekkür ediyorum ve sorulara geçiyorum. ^^

1- Klişe bir soruyla başlayalım: Film mi kitap mı?
Ruh halime göre değişiyor bu. Seçemiyorum. *-*

2- Ne tür kitapları tercih edersin?
Fantastik bilim kurgu seviyorum çoğunlukla ama sıkmayan felsefe ve edebiyat da candır. ^^

3- Bir yazar olsaydın kim olmak isterdin?
Kendim olmak isterim ben ya. *-* Birisi değil de kendim. Kendi kitaplarımın çok satmasını isterim açıkçası. :D

4- Bir kitap yazmaya karar versen aklına gelen ilk konu hangi türe girerdi?
Dram. Fantastikle karışık olurdu sanırım. Düşünsenize, dram ve fantastik, uu.. *-*

5- Çok başarılı bir kitap yazdın. Film mi yoksa dizi mi olmasını isterdin ya da kitap olarak kalmasını mı tercih ederdin?
Dizi olsun isterdim. 

6- Issız bir adada yanına yol arkadaşı olarak seçeceğin kitap karakteri kim olurdu?
Bir vampir olsun ki beni oradaki öcüden böcüden korusun, ağaca dala tırmanıp bana hayrına yemek bulsun. Damon Salvatore? Beni yemezse tabi. :D

7- Hayatın boyunca sadece tek bir yazarın kitaplarını okuma şansın olsa bu kim olurdu?
Suzanne Collins. Stephenie Meyer da olabilir. *-*

8- İki yazar beraber bir kitap yazsa harika olurdu dediğin iki yazar düşün. Kim onlar?
Hihihi. Suzanne ve Stephenie. Distopik bir fantastik yazsalar... *-*

9- Sonunu değiştirmeyi en çok istediğin kitap hangisi?
Senden Önce Ben.

10- Önermekten sıkılmadığın, "Dünya okusun!" dediğin bir kitap sorsam?
SENDEN ÖNCE BEN. OKUYUN. OKUYUNN...

11- Eyvah! Bir kitabın içine hapsoldun, hem de ana karakter olarak! Hangi kitap olsa "Beni burada bırakın." derdin?
Yaşadığım dünyadan memnunum ben ya. :D Ama böyle bildiğiniz zaman yolculuğu yapılan bir kitap varsa, zamanda yolculuk yapmak isterim. ^^

Mimler bitttiii. Bende O mu Bu mu mimi için Fighting'i ve Kitap Soluğu'nu etiketliyorum. ^^

Konu Kitap Mı? Bana Bunlarla Gelin için de... Kitap Cümlelerim ve Kitap Meltemini etiketliyorum, umarım yaparsınız. ^^


8 yorum:

  1. Öncelikle mim için çok teşekkür ederim hemen hemennn bende hazırlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, yaptığın için ben teşekkür ederim. ^^

      Sil
  2. Mim için çok teşekkürler ^^ En kısa zamanda yapıp linki atarım :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler hem bilgi için hem mim için. Cevapladım ve seni takibe aldım.

    YanıtlaSil
  4. bloğunu takibe aldım bende beklerim sevgiler :)


    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten takipteydim sizi, hoşgeldiniiz. ^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...