29 Aralık 2014 Pazartesi

Kitap Alışverişim ~6



Size Konya Kitap Fuarında çalıştığımı anlatmıştım. ^^ Kitap satarım da kitap almam mı ben? Aldııım. Hemde bir sürü bir sürüüü. 




Dört kitabım imzalı:

Bana Seni Seviyorum Deme Sev
Hazan Rüyası
Madam Bravo 
Şu Saatte Orada mıydın?

Kitap fuarının ilk günü dolaşırken kitabın tanıtımını yapıyorlardı. Gidip bir bakayım dedim. 
Şu Saatte Orada mıydın kitabının son sayfası yırtık. Kitap tamamlandığında son sayfasına ihtiyaç duymadan katili çözüyorsunuz. *-* Bakalım okuyunca bende çözebilecek miyim? :D Bir arkadaşım okudu ama çözememiş. Gerçi emin olamıyorum o pek normalde kitap okumaz, o yüzden olabilir. *-*

Madam Bravo'da da, kitabın arka kısmında altın rengi kazınacak bir bölüm var. Bir sayfaya geldiğinizde size komut veriyor, siz kazıyorsunuz o kısmı ve ipucuna ulaşıyorsunuz. 

Bu tip kitaplar hep ilgimi çekmiştir. Şahane Hatalar serisini bilen varsa, o kitaplar da böyle ilgimi çekiyordu. Arkadaşımın vardı ve bene birkaç kere okumuştum. Zevkli oluyor. Ama kitap sürekli bende dursa zevk falan almam sanırım. 

İffet-i Kalp, Riyazüs Salihin, Sonsuza Dek ve Otomatik Portakal arkadaş hediyeleri. Çok şanslı değil miyim? :D

Hepsini de istiyordum, fuar boyunca bir gün bir tane, ertesi gün bir tane daha derken böyle oldu. Ve fark ettim ki görgüsüz gibi kitap yorumumdan çok kitap alışverişim var. :D Okuduklarımı yorumlayayım artık biraz. ^^

Kendinize iyi bakın. ^^

2 yorum:

  1. Yorumlaşmayalı ne uzun zamn oldu bakalım benim kim olduğumu anlıcakmısın ;) Sen eski bloğuma ilk yorumu yazandın yerin ayrı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy bilemedim ki şimdi ama. *-*

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...