26 Aralık 2014 Cuma

Bride Of The Century ~ Dizi Yorumu

Ben, bir blogger arkadaş edindim. Hemde zorla! Nasıl mı? Öncelikle blogunu, yazılarını takip ediyordum. Sonra yorum yazmaya başladım. Ve sonra facebook adresini istedim, kırmadı. En son numarasını alma yolunda ilerledim, yine kırmadı. Ve şu sıralar yeni kitaplar aldığımda fotoğrafını çekip hava atıyorum, müzik önerisi istiyorum, dizi önerisi istiyorum. Sürekli rahatsız ediyorum. Buradan teşekkürlerimi iletmek istiyorum Ümmühan sana. ^^ Her ne kadar tek taraflı rahatsız ediş olsa da güzel bir şey, teşekkürlerrr. ^^ Bloguna bir uğrayın derim, çok seveceksiniz. *-*

Yaz Yağmurları

Uzunn bir zamandır Kore dizisi izlemediğimi fark ettim. Ve Ümmühan'dan öneri istedim. O da bana bu güzel diziyi önerdi. Bride of the Century. Öneri için de tekrar teşekkürler. :D




Dizi, günümüzde geçiyor, fantastik bir dizi. Yarı fantastik diyelim ya da.

Jang Yi-Kyung, zengin ve kibirli Choi Kang Joo'yla nişanlıdır. Ama bizim kibirli esas oğlan kızı deliye döndürür. Kız, bu anlaşmalı evliliği artık istemediğinden ortadan kaybolur. Ve kızın kardeşi Jang Yi Hyun, daha önce, kız kardeşine tıpatıp benzeyen bir kızla karşılaşmıştır. Na Doo Rim. Jang Yi Hyun, kız kardeşini bulana kadar  Na Do Rim onun yerine geçecektir. ^^

İşin fantastik kısmıysa, hayalet.  Choi Kang Joo'nun evinin lanetli olduğuna inanılmaktadır. Ve Na Doo Rim de kendi gözleriyle hayaleti görür. Eğer biraz daha anlatırsam büyük spoiler vermiş olacağım. Bu yüzden anlatmayayım, yerimi bileyim, kalayım burada. *-* Yalnız dizi gerçekten sonunu merak ettiriyordu, izlediğim her kore dizisinde mevcut değil bu durum. *-* Ben diziyi iki günde bitirdim, işsizlik işte. :D

Ha, başrol oyuncumuz iki rol birden oynuyor ya. Gerçekten güzel oynamış bence. Hani ben Vampir Günlükleri'nin Elena-Katherina'sı bu konuda tek sanıyordum. Değilmiş, bir de bu kızçemiz varmış. *-*

Dizinin sonunda bir ara "Aferin, sonunda delirttin beni işte, saçmalamasaydın olmazdı." desem de, bir sahne vardı ki olumsuz düşüncemi nötrledi. 1 kötü görüş + 1 iyi görüş = nötrrr. *-* :D Sustum ben.

Ne çok kötü karakter vardı dizide yaa. İki anne de bu kategoride yerlerini aldılar tabi, pisler. -.-

Uzanan kızımız da bu kötü karakter listesinde yerini alıyor. Bir anne kurbanı demek istesem de, sevemedim arkadaş, sonunda insafa gelsen de gözümde yerin yok yok yook. Başında duran da Na Doo Rim. Ben fazla iyi niyetli olmasına dizide sinir oldum. Tamam iyisindir hoşsundur da, kendini de koru be canım. Bu nedir ya... *-*

Bakışmalarınız beni benden alıyor be çifte kumrular. Hele sen Choi Kang Joo, bakışlarını sevdiğimm. *-*

Bizim kibirli Choi Kang Joo'miz bir yerden sonra melek oldu meleek. İşte adamı böyle evirir çevirir yontarlar canım. ^^ Hihihi.

Ne diyeceğimi bilemediğim kısım... *-*

İşte o hayalet. Başta ne korkunçtun sen be. Ne sinir oldum sana ben, yazık. *-*


Bu konuya değinmezsem ayıp olurdu. İşte o düşüncelerimi olumlu hale getiren ip meselesi. Benim düşüncelerim dizi sonunda değişti ama, hani bu sahne dizinin orta kısımlarında. ^^


Sen Na Doo Rim'i bildiğin kızlardan mı sandın, heheeyyyttt, işte öyle yumruk görürsün karşında. :D 
Bende sanki çocuğu sevmemişim gibi yerip duruyorum değil mi? ^-^ Sevdim sevdim. Sevilmez mi? Zaten her dizide ana karakteri bir süre sayıklamazsam olmuyor. Dizi değişiyor, benim ayran gönlümdeki karakter de değişiyor. :D Çaktırmayınnn.

Bunu söylemek istediğim o kadar çok insan var ki, hihii. :D

Kendi kendime konuşur gibi yazdım yazdım bitti. Bu kadar. Okuduysanız teşekkür ederim. ^^ İzlediyseniz, siz nasıl buldunuz? Neler dikkatinizi çekti, nelere benim gibi "Sonunda delirttin beni." dediniz? Demediyseniz sorun bende mi? *-* 
Kendinize iyi bakın. ^^

4 yorum:

  1. Kore dizilerini o kadar çok izlemek istiyorum ki... Bir türlü zaman bulamadım ama birkaç tane izlemiştim. Emergency Couple ve Single Cunning Lady'i öneririm ama izlemiş de olabilirsin çoktan :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz izlemedim, öneri için teşekkür ederimm. ^^

      Sil
  2. ne rahatsız edişi,sen beni hiç rahatsız etmedin ki:)(ilk defa bu kadar samimi bir blogger arkadaşım var:D) Blogunu zaten çok seviyordum ismimin geçtiğini görünce daha çok sevmeye başladım kıskıskıs^^(Bu kadar geç okuduğum için kusura bakma cınım bu arada,bunun hiç bir mazereti olamaz!)Yeni dizi yorumlarında görüşmek üzere:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kusuru yorumlamasan da severim ben seni. :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...