9 Kasım 2014 Pazar

Kitap Alışverişi ~5 -Ve yeni ciciler...-

Tüyap Kitap Fuarı var malum, eh biz de şehir dışındayız, maalesef gidemiyoruz. *-* Ama yine de yenilerim var benimmm. ^^

 'On Küçük Nefes' tur için Hyperion yayınlarından geldi, bende okudum tabi. 

Hayvan Çiftliği de arkadaşıma bir nevi zorla aldırmış sayıldığım kitap. :D Yani onu da götürmüştüm o da aldı, bende hayır demedim. :D 

Olur Öyle'yi üzerindeki yazı yüzünden merak ediyordum aldım. ^^
"Kaçan kovalanır dediler, artık nasıl depar attıysam kimse yetişemedi hala..."

Soldan İkinci Mezar'ı ilk kitabı daha okumasam da indirimde bulunca alayım dedim. :D


Tekinsiz Kitap'ta kendisini merak ettiren bir kitap. Aldım tabi. ^^


Ve bir sürü de cicik aldım, benim tabirimle. Defteri alıntı yazmak için aldım, ki zaten kırtasiye seven biriyim. 


Kapalıyım ama rengarenk ojelere bayılıyorum. Sürekli kullanmasam da bir sürü ojem var. Hiç olmadı evdeyken sürüyorum, beni mutlu ediyorlar. ^^Küçük kedili cüzdan da kedi aşkım yüzünden.. :D Ve ayna... Üzerinde Mevlana var, yukarıdaki resimde de küçük bez cüzdan, anahtarlığım öyle. Arkadaşımla birlikte Mevlana çarşısına gittik ve bende aldım, bir de kupa almıştım -kupalara da bayılıyoruum- ama fotoğraf çekmeyi unuttum. :D Hepsii çok güzellerr. Çok mutluyum. :D


Yeni cicilerim nasıl sizce? ^^ Beğenmediğiniz var mı? ^^ Ya kitaplar? Okudunuz mu? ^^

4 yorum:

  1. Hayırlı olsun yeni cicilerin :D

    YanıtlaSil
  2. İyi okumalaaar :D Mor ve mat oje mi :O uzuun zamandır almak istiyorum onu ama bir türlü alamadım,mat siyahla yetiniyorum ben de :D hayırlı olsun hepsi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim. :D Mat turkuvaz'ı da tavsiye ederim. :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...