12 Ekim 2014 Pazar

Eylül 2014 ~Günce




Resmen Eylül ayını unuttum ya. :D Bayram girince araya, bir de bilgisayarıma bir şeyler oldu, bir de Adana'ya gittim bayramda. Sonuç, Ekimin 12'sinde ancak yazabiliyorum bu yazıyı. :D

Eylül ayının en belirgin en önemli yanı üniversiteye başlamış olmam oldu. Bir Lise değil üniversite, çok şükür. Ama korkutucu derecede ciddi. Ben sorumluluk sahibi değilimdir pek, umarım diyorum bu ciddi müessesede beni barındırırlar. :D Umarım kalmam. :D
İnsanlar farklı. İnsanlık ölüyor mu ne oluyo emin olamadım ama kimse kimseyi pek takmıyor. Bu berbat bir şey, ben kalıcı arkadaşlıklarım olsun isterim. Umarım herkesin gönlüne göre olur. Ama belirteyim, okumak için gitmek lazım üniversiteye, gitmiş olunsun diye değil hani...

Neler izledim, ne okudum..



Ek Villian

Extra Large Movie Poster Image for Ek Villain

Hint filmi izlemekten zevk alıyorum, tabi Hollywood filmleri kadar değil o ayrı konu. Bu filmi de blog önerisi sayesinde izledim. Öyle süper bir şey değildi hani ama olsun. *-*

True Blood

1. sezon 6. bölümden - 3. sezon 1. bölüme kadar


Diziyi bir ara 6. bölüme kadar izlemiştim fakat içerdiği iğrenç sahneler yüzünden bırakmıştım. Sonra tekrar başladım, eh o sahneleri atlayınca oldu tabi. *-* Eric bir kötü çocuk malum. Bende onu seviyorum. Kitaplarını da sanırım 4. ya da 5. kitaba kadar okudum ve seriyi de severdim hani. *-* İşte izliyoruz bakalım. :D


Labirent: Ölümcül Kaçış



Yorum için tıklayabilirsiniz. ^^


Onlardan Biri



Yorum ve Alıntılar için tıklamanız yeterli. ^^

İşte benim Eylül ayım, unuttuğum şeyler var gibi ama olsun. :D 

2 yorum:

  1. Kalmazsın ya inşallah. Ben de dün başladım aynı sebepten bugün 4. bölümde bıraktım diziyi.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim yaptığım gibi atlaya atlaya izleyince bir şey kaçırmıyorsun, eğer bırakmak istemezsen öyle yap. :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...