30 Ekim 2014 Perşembe

Ekim 2014 ~Günce








Ekim'in başında, malum Kurban Bayramı tatiliydi. Ve ben burada değildim. Okulumdan da 1 haftalık devamsızlık çalarak Adana'ya gittim, en küçük dayımın yanına. Bu defa kendi yaylamıza değil de yengemlerin yaylasına, Aladağ'a gittik. Kurbanı orada kestik, yoğurtlu börek yedim. Allah'ım ne güzeldi.. Bir de açık hava olunca insanın iştahı açılıyor tabi. Aladağ'dan önce tabi kuzenimle gezdim ve sinemaya da gittim. Tatlı bir 9 gün geçirdim. 


Eve döndüğümde beni bekleyen yine okuldu tabi. Benim alışma sürecim hızlı oldu, hem hocalarıma, hem derslere, hem arkadaşlara hem de üniversiteye çabuk alıştım. Ah bir de fizyoloji dersinden nefret etmesem... :D

Okulumuzda Aykut Elmas,Uğurcan Akgül, Halil İbrahim Göker ve Anıl Piyancı söyleşisi vardı. Her ne kadar arabesk rapten nefret etsem de arada rap dinliyorum son zamanlarda, kuzenim sağ olsun. :D Söyleşiye girdik, sonrasında da hepsiyle fotoğraf çekindim. Özellikle Anıl Piyancı için gitmiştim fakat o fotoğraf çekiminin tamamında durmadan gider gibi oldu. Üniversiteden bir kafeye geçeceklerini bildiğimden gidip bekledim, gelmedi. Tam vazgeçiyordum arkadaşım gel dedi bir daha salonun önüne bakalım. Ve oradaydı! :D Hem fotoğraf çekindim hem kuzenime hem kendime imza aldım. :D Kafeye kadar da 8-10 kişi yürüdük Anıl Piyancı'yla. :D 


Geçen hafta arkadaşımla gezelim dedik ve buz patenine gittik. Konya'yı birde yukarıdan görelim diye Kule 42. kata çıktık. Mevlana çarşısına gittik, Konya'lı olmama rağmen bende onun gibi bir sürü şey aldım. :D (Babamla da Mevlanayı ve Şehitlik Abidesini gezmiştim birkaç gün öncesinde. ^^)

Ve Ekim sonu, iki gün önce ilk defa serum takıldı koluma. 18 senelik hayatım boyunca ilk serumum. Beklediğim kadar korkunç değildi ama hastaneleri sevmeyen bir ben için oldukça sıkıcıydı. Çünkü rahat 2 saat boyunca oradaydım. Eve gelince de tam iyileştiğim söylenemez, dün yataktan hiç kalkmadım ama bugün okula gitmeyince ve evde yalnız olunca daha bir sıkıcı olduğundan kalkıp şu yazımı bir yazayım dedim. :D


Ekimden birkaç kare daha.. :D Serumum da vaarrr. :S ^^



Peki ne izlemiş, ne okumuşum?


Pek Yakında


Kuzenimle gittiğimiz film olur kendisi. Pek fazla Türk filmi izlemiyorum ben, o yüzden ne iyiydi diyebileceğim ne kötü. *-* Bir iki sahnede cidden güldüm ama. ^^


Düğün Dernek

Bir ailenin düğün yapma çabalarını anlatan bu filmi de kuzenimle izlediim. :) 


Fısıltı


Sonunda Patch'le tanışabilme şerefine bende nail olmuş bulunuyorum. Evet, evet biliyorum bir çoğunuz bir kişiye daha kaptırdınız Patch'i haberiniz olsunn. :D


Sadece Seni Sevdiğimi Söylemek İçin Aramıştım


Bana hediye olarak gönderilmiş bu kitap için hem yazara hem de Yamak'dan ablama teşekkür ediyorum. ^^ Kitapo yorumu için TIK.

Lucy


İzleyeceğim izleyeceğim dedim dedim, sonunda da başardım. Gerçekten başarılı bir bilim kurguydu. ^^


Siyah

Dram filmlerini normalde sevmem fakat o kadar güzel bir filmdi ki, anlatılmaz izlenir. Umut verici.


İşte benim Ekim ayım. Cümle bozukluğum, çelişkili cümlelerim olduysa affola, malum hastayım. ^^
 Siz neler yaptınız? ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...