12 Ekim 2014 Pazar

Book Challenge Tag ~Mim 8



Kristal KitapFuşyamsı Düşünceler ve Kitap Karavanı beni mimleyeli baya bir zaman geçmiş sanırım. :D Ama tabi ben tatillere akınca ve döndüğümde internetimi sorunlu bulunca baya geciktim. :D Geç olsun da güç olmasın değil mi? ^^ Üçüne de teşekkür ederim. ^^



1. İlk Hayralığım:







Evet, evet, çoğu gibi ben de kitap okumaya ilk aşkım Edward sayesinde başladım. Seriyi de filmleri de hala severim. ^^ Yani yeni aşklar tattım diye ilk aşkımı ne ezerim ne unuturum ben. Bana kitapları sevdirdiğin için teşekkürler Edward, teşekkürler benim soğuk benizli vampirim.










2. Favori Serim:

 
Favori serim, tereddütsüz Açlık Oyunları serisi. Kurgusuyla olsun, içinde bulunan aşkla olsun, fedakarlıklarla olsun.. Harika kitaplardı. Her şey tam tadındaydı. Ne vıcık vıcık aşk, ne başka fazlalıklar vardı. O dönemde duygusal olduğumdan mıdır yoksa her kitaba ağladığımdan mı, ikinci ve üçüncü kitaba çok ağlamıştım. Yine olsa yine ağlarım. :D Var mı benim gibilerr? *-*






3. Favori Kitabım: 

     




Kitap Karavan gibi, ben de "Senden Önce Ben" diyorum. Okuyalı çok oldu. Rahat bir altı yedi ay geçti fakat aklıma geldiği anda gözlerimi hala acıtıyor. Bitirdiğimde iyi ki evdeydim. Tekrar okuyabilir miyim? Muhtemelen cesaret edemem ama okurum ya. Bu kitap okunmaz mı? Öylesine harikaydı ki... Okumayan kaldıysa büyük bir baskıyla "Okuyunnnn!" diye böğürmek istiyorum buradan sizlere. Sonra gelin konuşalım, ağlaşalım...










4. Favori Erkek Karakterim: 










 Ben bir kötü çocuk severim. Kötü çocuk denince akla, her an onun adı gelir! Damon Damon Damon! İlk iki kitabını okudum aslında ben. Sonra dizisi çıktı ortaya. Ve o.. O.... Tam anlatamayacağım şimdi. Oy oy..








5. Favori Bayan Karakterim:








Ben bayan karakter sevme özürlüyüm ve bunu kabulleniyorum. Kitaplarımın çoğundaki bayan karakterlere ısınamam, çoğuna gıcık olurum. Birazından nefret ederim. Birazı nötrdür benim için. -Acaba sebebi kıskançlık mı bunların, hmm?- Amaa.. Fısıltı'yı okudum. İki günde. Dün bitti işte. Ve ben Nora Grey'i sevdim! Patch'i de sevdim. Demek ki olay kıskançlık değil. *Kıkırdama-









6. Favori Okuma Saatim:







Geceler güzeldir. Eğer uykum yoksa sabaha kadar okurum ve sabahta uyurum. ^^







20 kişiyi mimlemek mi? O.o Amman Allah'ım, nasıl bulurum 20 kişiyi? *-* Zaten mim ortaya çıkalı bayağı bir zaman geçmiş, yapmayan kaldıysa eğer, hepsi benden etiketli! ^^ Teşekkürler. :)

3 yorum:

  1. Çok güzel olmuş :3
    Senden Önce Ben konusunda aynı şeyleri düşünüyoruz. Okunacak kitaplarım bittiğinde tekrar cesaret edebilirim gibi geliyor bana. Çünkü o kitabı tekrar okumak istiyorum. Yani müthiş bir kitap ya :D
    Vampir Günlükleri'nin de ilk dizisini izlediğimden dolayı ilk kitabı okuyup hiç benzemediğini görünce bir soğudum..
    Ayh! Neyse uzattım. :D Yaptığın için teşekkürler deyip bitiriyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim. ^^
      Senden Önce Ben insanı yıkıp geçiyor.. :D
      Müzikli mimde mimlendin ayrıca. ^^

      Sil
    2. AA fark etmemişim :D Teşekkürler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...