12 Ekim 2014 Pazar

Biraz Müzik Biraz Ben... ~Mim9




Kristal Kitap beni bir mime daha layık gördüğü için kendisine buradan teşekkürlerimi saygılarımı, sevgilerimi iletmek isterim. ^^ Hemen cevaplıyorum. ^^

1) Müzik denildiğinde aklınıza gelen ilk kelime?

Tarz. Yaşam tarzı. Herkeste farklı, herkesin ruhuna göre verilmiş bir zevk. *-* İyi ki var diyorum ve susuyorum.

2) Hiç müzikten bıktığınız oldu mu? Veya dinlemeye ara verdiğiniz?

Müzikten ne bıktım ne de dinlemeye ara verdim. Kulaklığımın bozulduğu zamanlar hariç, sanırım 5-6 yaşından beri dinliyorum. :D Ha beş altı yaşımda kulaklık kullanmıyordum tabiii, kaset, teyp.. ^^


3) Hayatınız boyunca hayranı olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu? Posterlerini odanıza astığınız fan dediğimiz türden yani?

Sanatçı değil müziğini severim ben. Sanatçının tipi, tavrı pek umrumda olmaz ama şarkılarını özellikle çok sevdiğim insanlar var tabi. Bruno Mars'ı çok severim mesela. Hiç posterini asmamış olsam da.. ^^

4) Kitap okurken müzik dinler misiniz?

Bazen dinliyorum ve bu genelde kitaba hangi şarkıyı dinleyerek başlarsam o şarkıyla ilerliyor. Süreli şarkı değişince dikkatim dağılıyor.

5) Çok klasik ama yine de sormak istiyorum. Sizin türünüz hangisi?

Genelde yabancı müzik -bu bir tür mü ki? :D- dinlerim çünkü ben sözlerden çok müziğe önem veririm. Müziğin ruhumda uyandırdıklarını hiçbir söz uyandırmaz. Bu yüzden sözleri anlamamam işime gelir. Asıl türler olarak bakarsak... Kulağıma hoş gelsin rockta dinlerim popta. Kısaca fark etmiyor, seveyim yeter. ^^

6) Asla dinlemem dediğiniz bir tarz var mı?

Arabesk rap sanırım. Allah'ım.

7) Size bir şarkıcı olsanız kim olmak isterdiniz desem?

Edith Piaf. Direk aklıma gelen bu oldu şu an. *-* Lara Fabian da olabilir. Celine Dion da. *-*

8) İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?

Gereksiz sanatçıların hepsini şööyle bir temizler, gerçek yeteneklerin önünü açardım.

9) "Bu şarkı benim!" dediğiniz bir şarkı var mı?

Bu şarkı benim dediğim değil de, şehir dışı yolculuk yaparken hiç usanmadan, ölene kadar her yolculuğumda dinleyeceğim iki şarkım var.




10) TV lerde bol bol yayınlanan Talk Show programları hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle sunucusunun ses sanatçısı olduğu programlardan bahsediyorum.

Pek televizyon izlemediğimden ötürü yorum yapamayacağım maalesef. 

11) Kim şarkı söylemesin sorusuna vereceğiniz ilk isim kim olur?

Kimseye hakaret etmek istemiyorum. Herkesin kendi tercihi. Söylesin söylesin ama ben dinlemiyorum zaten söylemesin diyebileceklerimi. :D

İşte benim etiketlediklerim: 


4 yorum:

  1. Arabesk rap konusuna katılıyorum,ıyk :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni de mimledim. ^^ Okumak isterim. :D

      Sil
    2. Teşekkür ederiim yapıyorum hemen :D

      Sil
  2. Müsait bir zamanımda yapacağım canım :D Çok teşekkürler :3

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...