4 Ağustos 2014 Pazartesi

Kitap Mimi ~Mim4


Uzun zamandır buralarda değildim, 15 günlük bir tatilde medeniyetten uzakta kafa dinliyordum - Sıkıntıdan ölecektim bir araaa. - Bu yaz tatili yazısı olarak gelir büyük ihtimalle. :D Yokluğumda Kristal Kitap  tarafından mimlenmişim. Ne güzelll. ^^ Hemen yazayım dedim. :)



-Ne sıklıkla kitap okursunuz?
Benim okuma hızım hiç belirgin değildir, bir bakarsınız bir günde bir kitap, bir bakarsınız 1 ayda bir kitap.. *-*


-En sevdiğiniz yazarlar?
Yazar ayrımı yapamıyorum ben ya. :D


-En beğendiğin kitaplar?
Mezarla Randevu, Açlık Oyunları Serisi, Alacakaranlık Serisi -Edward benim ilk aşkım. :D- Seçim Serisi. *-*


-Yerli / Yabancı hangi yazarların kitaplarını tercih edersin?
Yabancılar. Çünkü fantastik seviyorum ve yerli fantastik... Var mı onu bile bilmiyorum. :D


-Bugüne kadar en beğendiğin kitap serisi?
Açlık Oyunları Serisi. ^^


-Daha çok hangi tarz okumaktan hoşlanırsın?
Fantastik seviyorum. :D


-En son hangi kitabı okudun?
Kötü Çocuklar - Tutkudan Sırlara. ^^


-Şu anda hangi kitabı okuyorsun?
Ben bir sürü kitabı bir anda okumayı seven bir insanım ama Fidye bitmek üzere. Fidye diyeyim. ^^


-Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun? Yeterli mi?
Bazı bloglar var ki ister istemez takip ediyorum, o derece iyiler. Bir de blog turları gerçekten işe yarar şeyler. Bana kalırsa gayet yerinde, zaten yavaş yavaş gelişmez mi her şey? ^^


-Kitap okumak sizin için ne ifade ediyor?
Farklı karakterlere bürünmeye bayılıyorum. Ben, kendimden kaçmak adına okuyor olabilirim, sanırım. *-* Kısaca benim için bir sığınak.



İşte böyle.. Bende Fuşyamsı Düşünceler'i mimliyorum. ^^ Kristal Kitap, sana da çok teşekkür ediyorum, konuyu kapatıyorum, ehe. ^^

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...