28 Ağustos 2014 Perşembe

Hangisini Seçerdiniz Kitap Mim'i ~Mim7


Kitap Tiryakisi beni çevirdiği bu mim'e etiketledi. Buradan çok teşekkür ettiğimi belirtmek istiyorum, mimlenmeyi seviyorum, bu tip etkinlikler hoşuma gidiyor. ^^ Bu etkinlikte sorulan sorulardan seçim yapacağız ve seçmediğimizi bir daha asla yapamayacağız, hep seçtiğimizi yaşayacağız. İyi ki gerçek değil diyorum. *-* Cevaplayayım soruları hemen.

Hangisiniz seçerdiniz ..

1- Çok kitaptan oluşan seriler mi ya da tek kitaplar mı ?

Seçimimi çok kitaptan oluşan serilerden yana kullanıyorum çünkü bazı kitaplar oluyor ki bitiveriyor, tadı, karakterleri resmen damağımda kalıyor. Serileri tercih ediyorum. ^^

2- Sadece kadın yazarları mı yoksa erkek yazarları mı okumak ? 

Sanırım kadın yazarları tercih ediyorum, güzel fantastik kitapları oluyor. :D

3- Kitapçıya gidip kitap almak mı , internet üzerinden kitap almak mı ?

Kitapçıdan seçip beğenip elleyip mıncıklayıp -kitaplara karşı sapık olabiliyorum- almayı çok seviyorum. Gerçekten. Almasam bile bir mağazaya girip incelemeyi, raflardaki kitaplara dokunmayı çok seviyorum, bana iyi hissettiriyor. Bu yüzden kitapçıdan almayı tercih ederim. -Her ne kadar son zamanlarda interneti tercih etsem de.- Tek sorunu pahalı olması, ama hayatım boyunca onlardan almayı tercih etmişim, indirim yaparlar, değil mi? ^^

4-Film olan kitapları mı dizi olan kitapları mı ?

Bu soru beni kararsız bıraktı. Çünkü kitap okumaya ilk aşkım Edward sayesinde başladım ve Alacakaranlık serisini gerçekten çok severim. Ama bir yandan da Vampir Günlükleri var. Damon.. O mavi gözler.. Aaa.. Dizi diyorum. :D

5-Günde 5 sayfa okumak mı yoksa haftada 5 kitap mı ?

Eğer işsiz olsaydım haftada 5 kitabı tercih ederdim, fakat mecburi yapmak zorunda kalacaksam.. Olmaz. Bu yüzden üzülerek günde 5 sayfa diyorum. 

6- Profesyonel bir yazar olmak ya da profesyonel bir yorumcu olmak ?

Kesinlikle yazar olmak. Yani şimdi bir fantastik seri çıkarsam ve karakterlerimi birileri sevse, benim kalemimi, yazım tarzımı sevse harika olmaz mı? Olur tabi. ^^

7- En sevdiğiniz 20 kitabı tekrar tekrar okumak mı yoksa her gün daha önce okumadığınız yeni bir kitabı okumak mı ?

Her gün daha önce okumadığım yeni bir kitap okumak. Sebep gerekmiyor, neden birkaç seriye kanayım, milyonlarcası varken.. :D 

8- Kütüphanede çalışmak mı kitap satıcısı olmak mı ?

Kütüphanede çalışmak. Ben her insanın kitaplar üzerinde izler bıraktığını düşünüyorum, maddi ya da manevi. Onları elime alıp incelemeye bayılırdım çalışsaydım eğer. Her kitap geldiğinde bir karıştırır, öyle koyardım rafına. ^^

9- Favori türünüzden kitaplar okumak mı yoksa favori türünüz hariç diğer her türden kitaplar okumak mı ? (Çevirinin bozukluğu için hepinizden özür diliyorum. Orjinal metin :  Only read your favorite genre, or every genre except your favorite? )

Çevirin gayet güzel kuzum. :D Favori türüm, fantastik bilim kurgu. Belki ölene kadar yetmez ama şu sıralar başka kitaplara açık değil zihnim zaten. *-*

10 - Sadece fiziksel kitap kopyalarını okumak mı yoksa sadece e-kitap okumak mı ?

Bu da soru mu, kitap kokusundan bahsediyoruz. Kağıt kokusu... E-kitap'tan hiç hoşlanmıyorum zaten. Amman kalsın.. *-*


İşte benim yanıtlarım. Gerçekten cevaplarken keyif aldım bu mimden. :D Blogger ana sayfamı açıyorum ve önüme gelen ilk üçe mim veriyorum. :D -Soru: Mim verilir mi? -.- Mazur görün.- 
Umarım cevaplarsınız ve benim kadar keyif alırsınız. Kendinize iyi bakın. ^^

8 yorum:

  1. Eğlenmene sevindim :) Cevaplarımız az çok benziyor ancak ben yazar olmak ister miydim ? Hiç istemezdim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar teşekkürler. ^^ Neden istemezdin ki? :D

      Sil
  2. Çok teşekkür ediyorum beni de düşündüğün için en yakın zamanda yapıcam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim katıldığın için. ^^

      Sil
  3. Mim için teşekkürler :)
    Bir türlü alışamadım şu e-kitaplara ama yeri geldi mi mecburen okuyorum.
    Kitabı alıp okumak kadar keyif veren bir şey yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, yayınlamanı bekliyorum. :D
      E kitap hem göz yoruyor hemde benim için 'kitap' kategorisine girmiyor pek. :D
      Kitap dediğin kağıttan olur, matbaa kokar. ^^ Dimi? :D

      Sil
  4. merhaba ben blogunuzu yeni keşfettim ve çok güzel bir blogunuz var ellerinize sağlık mim çok güzel olmuş bende beklerim tatlım :) http://bornova74.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...