12 Ağustos 2014 Salı

Constantine ~Yeni Dizi

Filmini gerçekten sevdiğim Constantine dizi oldu. ^^ Pilot bölümü 24 Ekim Cuma günü yayınlanacakmış ve ben gerçekten merakla bekliyorum. 

Dünyada insan görünümünde dolaşan melekleri ile iblisleri hemen tanıma becerisiyle doğan John Constantine, bu yeteneğinin yarattığı işkenceden kurtulabilmek için intihar eder. Ama başarısız olarak kendini yeniden dünyada bulunca, cennet ve cehennem arasındaki dünyevi sınırlarda gezinir ve şeytanın emrindekileri derinliklere geri göndererek kefaretini ödemeye çalışır.






Keanu Reeves'i sevdiğimden ötürü Constantine'in 2005 yapımı filmini de cidden sevmiştim. Birden fazla izlediğim filmin dizisinin çıkması tabi ki harika bir olay. ^^ Filmi izlediğimde 10 yaşımdaymışım, hesapladım. :D Filmin başında sofradaydık ve zıpladım, hatırlıyorum. :D

Dizi fragmanlara baktığımda sanki filme göre daha az gerilim içeriyor gibi. Sizce?

Keanu Reeves ses tonu dahil -öhöm- rolünü tam karşılamıştı filmde. Umarım dizimizin başrolü bana Keanu'yu aratmaz. Fragmanlar arasındaki farka bakarak sizde karşılaştırabilirsiniz Ayrıca filmi de tavsiye ederim. ^^


10 yorum:

  1. Dizinin çıkacağından haberim yoktu :D çıksın da izleyelim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi dimi? ^^ Evet. :D

      Sil
    2. Seni bir etkinliğe etiketledim umarım yaparsın :)
      http://birkitapdelisi.blogspot.com.tr/2014/08/kitaplgnzdaki-en-iyi-10-kitap-kapag.html

      Sil
    3. Yapacağım, yapmaz olur muyum? :D

      Sil
  2. güzel bir flime benziyor izlemek lazım. bloğumda çekilişim var beklerim..

    YanıtlaSil
  3. Mimlendin!

    http://kitaaptiryakisi.blogspot.com.tr/2014/08/would-you-rather-book-tag-hangisini.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, kısa zamanda yapacağım. :D

      Sil
  4. Uuuu güzele benziyor dizi, çıksında izleyelim. Bu arada seni mimledim. ^_^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...