7 Ağustos 2014 Perşembe

Bir mim daha. ^^ ~Mim5


Fuşyamsı Düşünceler beni mimlemiş! :D Kendisine teşekkürlerimi iletip hemen atılıyorum mime. ^^

Senaryo 1: Kitapçıda kitap seçtiğinizi düşünün, bir anda bir zombi saldırısıyla karşılaşıyorsunuz ! Etrafınız oradan oraya koşuşan insanlarla dolu, karşılık verebileceğiniz bir silahınız ya da sığınabileceğiniz bir yer yok. Tam o sırada kitapçının sahibi bir duyuruda bulunuyor. Bu zombilerin tek zayıf noktası herkesin bayıldığı ama sizin nefret ettiğiniz bir kitap. O yüzden size bunu yaşatan bir kitabı seçmeniz gerek.

Herkes bayıldı mı gerçekten bilmiyorum fakat benim nefret ettiğim kısmı kesindir. Ahlaksız Teklif isimli o kitap. Kitabın yüzde doksanı tam anlamıyla odun olan kadın karakter ve sünepe sayılabilecek erkek karakter arasındaki ilişkiden ibaret. Yarım bıraktım kendisini. Kesin bu kitabı kullanırdım silahım olarak. :D

Senaryo 2: Bir kuaföre gittiniz ve saçınızı yaptırdınız. Blendax reklamındaki abladan bile güzel, hacimli saçlarınız var. Derken deli gibi bir yağmur bastırıyor, şiddetleniyor, şiddetleniyor! Kendinizi korumak için hangi ''devam kitabını'' feda ederdiniz?


Saçlarımı korumak adına bir devam kitabı feda etmek.. *-* Pek hoş olmadı şimdi bu. :D Ama ille de edeceksem Öldüren Aynanın İçinden kitabımı feda ederdim. Ki daha okumadım da. *-* Siz zorladınız beni buna! *-*

Senaryo 3: Edebiyat dersinde hocanız klasiklerin ne kadar önemli olduğundan, dünyayı nasıl değiştirdiğinden bahsediyor. Ama siz bu konuşmaya katlanamıyorsunuz ve hayatınızda okuduğunuz en tiksinç klasiği hocanızın kafasına fırlatıp, gururla bunun nedenlerini açıklıyorsunuz.

Hayatımda iki klasik okudum sanırım, ki birini de yarım bıraktım. *-* Bir nedeni yok, klasiktir, saygı duyarım, fırlatmam falan da fakat sıkılıyorum işte ne yapayım. *-* Uğultulu Tepeler yarım bıraktığım, Anna Karenina da okuduğum. :)


Senaryo 4 : Küresel ısınmanın dünyanın anasını ağlattığı bir dünya düşünün. İnanılmaz sıcak ya da inanılmaz soğuk hava koşullarıyla yaşıyorsunuz. Eskimo ceketinizi giyip ısınmak için gayret ediyorsunuz. Isınmak için hangi kitabınızı yakardınız?

Kitap yakmak... "Kitaplarla derdiniz ne sizin? :'(" sorusunu sormak isterdim amma, yapmıyorum efeniim. :D Gül ve Avcı... Bir de Düğün Hediyesi. Yakardım, ne yapalım, donmak var işin ucunda. :D

Bu soruları kim hazırladıysa cevaplaması gerçekten çok zevkliydi, daha çok soru olsaydı keşke. :D Bir de kendi kendime bir şeyi fark ettirdi, gerektiği yerde kitaplarımdan vazgeçebilirmişim, bencilliğin lüzumu yokmuş. *-* Kısaca biri kitaplarıma zarar verdiğinde hönkürmeme böğürmeme vs. sesler çıkarmama gerek yok! ^^ Benim beni keşfetmemi sağladığın için teşekkürler soruları hazırlayan kişi. :D 
Katılmak isteyen herkesi mimlemiş sayın beni, blogger dünyasında çevre bakımından pek fakirim. :D Biri sorarsa kim mimledi diye, beni işaret edin. ^^

Kendinize cici bakın. *-*

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...