17 Temmuz 2014 Perşembe

Kötü Çocuklar 2 - Tutkudan Sırlara ~ Yorum ve Alıntılar



New York Times çok satan yazanlarından M. Leighton'dan Soluk Soluğa'ya çok sıcak bir devam kitabı. Yaşadığı romantik ilişkilerinin hiçbiri, soru işaretleriyle dolu olsa da Olivia'ya, Cash'le yaşadağı kadar kendini doğru hissettirmemiştir. Cash, görünüşte güvenilmez oluşu ve arzularını tatmin etmedeki başarısıyla 'Kötü Çocuk' ününü çoktan hak etmiştir. Yalnız Cash, kendisini olduğu gibi kabul eden kadınla birlikte, geçmişinden kurtulmaya çalışmaktadır. Ve bu değişiklik arzusunun esas nedeni, Olivia'nın Cash'in dünyasında apayrı bir yere yerleşmesinin ayak sesleridir. Ta ki geçmişten gelen karanlık görünümlü yabancılar, Olivia ve Cash'in dünyasını tersine çevirene kadar. İstedikleri şeyi ancak Cash verebilir, eğer Cash, istediklerini vermezse o zaman bu karanlık yabancılar onun hayatta en çok değer verdiği tek şeyi, yani Olivia'yı elinden alacaklardır. Olivia, Cash'e aşık olmanın büyük bir olasılıkla kendisini mahvedeceğini hissediyor, ama bu yeni tehlike, hayal edebileceğinden çok daha büyüktür. Gelişmeler, Olivia'nın hayatı konusunda Cash'e güvenmekle birlikte, ana nedeninin artık kalbinin ona ait olduğunu hissetmesiyle devam ediyor. Kıpır kıpır diyaloglar ve beklenmedik bir son. (Female First) Soluk Soluğa şehvetli, seksi ve çok SICAK!... Hikayenin nasıl devam edeceğini SABIRSIZLIKLA bekliyorum!!! (The Bookish Brunette) Bayıldım bu kitaba... (Smexy Books)
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 288 
Baskı Yılı: 2014
Dili: Türkçe
Yayınevi: Optimum Kitap




Kötü Çocuklar, Tutkudan Sırlara, ilk kitaba göre daha aksiyon doluydu. Birçok yönden ilk kitaptan iyi olduğunu düşünmeme rağmen, bir nokta vardı ki, okumayanlar için büyük bir spoiler olur, yazımın ilerleyen noktalarında söyleyeceğim. ^^ Özellikle yeni gelen karakter sayesinde, kitabı sevdim denebilir.  Gavin. Onu okuyunca tanıyacaksınız. Spoiler vermeden yazamayacağım sanırım ilerisini, okumayanlar için, bu kısımdan sonrası ağır spoiler içerecek. Yani söyleyeyim, eğer  kitabı merakla okumak istiyorsanız bu kısımdan sonrasını kesinlikle o-ku-ma-yın. ^^


Şöyle ki, kitabın başlarında, malum olay oluyor, yine birilerinin gözü kayar diye açık açık yazmıyorum o malum olayı. :D Marissa ile ilgili olan. Ve Olivia'nın düşündüğü şey, evin kapısını kapatıp kapatmadığı, sinir bozucu, takıntılı manyak kadın... Cana geleceğine mala gelsin demiyor da, düşündüğü şeye bak. Tövbe yarabbim. Gerçi, ilerleyen satırlarda kendi beynine, mantığına kendisi de bir şeyler söylüyor, kesinlikle nasıl bir mantık var bilemedim. Panikten diyerek atlıyorum bu eleştiriyi... -_- Ama birde şu kötü çocuklar beni üzer, yok kötü çocuk şöyle yok böyle takıntısı da kitabın başında beni öldürdü. Kitabın ilerleyen sayfalarında kendine geldi şükürler olsun, yoksa gidip boğazını sıkacaktım elimde olsa.. -_-

 Nash.. -Bu kısma gözleri kaymaz sanırım.. :S :D- Ölümü bana koymuş olsa da keşke yaşıyor olsaydı demiştim, tekrar dönmüş olması olayın gerçekçiliğini yitirmesine neden oldu. Ne kadar gerçekçiydi ki demeyin, ilk kitap daha inanılabilirdi sonuçta.. Bence seriyi mahvetti. İlerleyen sayfalarda hadi biraz unutuldu diyelim, Nash'in karakteri Cash'e göre daha hafif kaldı. Yazarın, Nash'i güzel yansıtamadığını düşünüyorum, oturtamamış demeyelim de...



Buradan sonrası çok az, çok hafiften spoiler içeriyor, okusanız da sorun yaratmaz... ^^
 Gaviiin. Artık kitaptaki favori karakterimdir kendisi. Kitaplarda karakterlerde puanlamada önemli olduğundan, Nash, Gavinle birlikte nötrlendi ve kitabın puanını biraz daha kurtardı. Tatlı ukala tavırları, ciddiyete büründüğünde fena korkulası biri olması... Ciddi olmasına rağmen gülümsemesi, yerim yerim modunda mavi gözlüm. Ne Nash, ne Cash.. Cash'e oyum zaten Olivia ile ilk karşılaştıkları yere gittiğinde düştü. VIP odasında. Ben oyumu Gavinden yana kullanıyorum! ^^

 Kitabın ilerilerinde şu meşhur anne ile tanıştık, kadın beni öldürecekti... Tamam annedir kızı için en iyisini bilir de o soğukluk nedir, o buz karakter... Ve daha kızının sevgilisini tanımaya çalışmadan konuşması. Sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yese de, ı ıh, teyzecim, senden hoşlanamadım. Olivia'nın sorunlu olmasını artık normal karşılıyorum.

Ve en berbat eleştiri geliyor... Ben yabancılardaki rahatlığı anlayamıyorum. Bir ara kızın annesine, bir karakter sürtük dedi ve Olivia'da dahil hepsi kahkaha attılar. En kötü anne olsa bile kendi annesine böyle şeyler.. Neyse... Ben Türk kültürüne, ahlakına kurban olurum. Evet. :D
 
Spoiler  tamamen bitti. ^^

Bir de son olarak... İlk kitabı okumamın üzerinden uzun bir süre geçmemesine rağmen olay örgüsü bende biraz koptu. Çokta aklımda kalmamış benim, diğer okuyanlar nasıldır bilemiyorum ama.


 Alıntılar:

Vücudu sanki soğuk bir gecedeki sıcak bir banyo gibi hissettiriyor. Ruhu sanki kuru bir çölde ferahlatıcı bir vaha gibi hissettiriyor. Ve kalbi sanki kayıp bir gemi için güvenli bir limanmış gibi hissettiriyor.
Olivia'ya yaslanırken muhtemelen beni kızdırıyor olmaktan beni kızdırıyor olmaktan dolayı da eğleniyordur.
Olivia.
Kalleş.
Gözleri gözlerime kilitleniyor, ve bu gözleri hissediyorum. Sanki geceleyin sıcak bir yaz yağmurunun altında çıplak bir şekilde duruyormuşum gibi hissediyorum.
Ona sahip olamayacaksam bile sadece onun hayatta... ve sağlıklı.. ve güvende olduğunu bilmek yeterli olurdu.
"En iyi arkadaşım bir gerilla." diyorum acı acı, ihtiyacımız olan şeyleri çıkarırken.
"Buna sevinsen iyi olur."
Sanırım anne karnında olduğum zamanlarda annem uyuşturucu falan kullanmış olmalı. Tek mantıklı açıklaması bu.
"Eğer sana 'Seni seviyorum' dersem, bunu gerçekten hissettiğim için söylerim, beklenen bir cevap olduğu için değil."
"Yüce Tanrım, bunu bir uyuşturucu satıcısından mı çaldın?"
"İyi takip et. Bu bebek işler bitmeden güzel kıçını kurtarmanı sağlayabilir. Üretimden itibaren özellikle donatılmış bir halde."
"Yani bir uyuşturucu satıcısından çaldın?"
Gavin gözlerini devirip başını sallıyor. "Kadınlar." diye mırıldanıyor.
"Böyle hızlı yürümeyi kes, seni çılgın yabancı!" diye mırıldanıyorum. Önümde Gavin başını yana eğiyor ve gecenin içinde yükselen sesle fısıldıyor, "Daha hızlı yürü, psikopat aşık."

Kendi açımdan, bitirmediğim seriler dışında erotik okumama kararı almış bulunuyorum.. Serileri tamamladıktan sonra, en azından kitap türü erotik katagorisine girenler elimden geldiğince okunmayacak. Buradan da bu kararımı açıklamak istedim. :D
Kendinize iyi bakın ve hoşçakalın. ^^

2 yorum:

  1. İkinci kitabı okumayacağım için spoiler falan dinlemedim tüm yorumu okudum. Hala daha tarzım değil diyorum. :D Ve seni mimledimmm. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. ^^ Tatilde olduğumdan geç gördüm ama sonunda yazdım. ^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...