5 Haziran 2014 Perşembe

Mimlendim.! ~Mim 2

 
http://i.hizliresim.com/W2P6Y8.png



 Son Sayfam tarafından mimlendim! Mim için teşekkürler, hadi bismillah. :D ^^




Blog açma hikayeniz nedir?
Hiçbir hikayem yok açıkçası. Estiler, bende tam Ocak 1'de açtım blogumu. *-*



Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?
Ben Yunan mitolojisini çok severim. Febris ismi de Yunan mitolojisinde bir tanrıça. Bu ismi sevme nedenimde birtanecik arkadaşımla yazdığımız -henüz hazır değil gerçi- romanımızın baş karakteri olması. Kısacası bende dört senelik yazıların anısı olduğu için.  ^^


Hangi mevsimi seversiniz?
Eskiden kışı severdim fakat şimdi baharla yaz arasını seviyorum. :D Aaa, ben yaz diyeyim.


Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?
Dondurmayı, güneşi ve eğlenceyi. *-*


Kırmızı ruj mu eyeliner mi?
Çok kararsız kalsam da... Ben eyeliner diyorum. :)



Blog yazmak sana ne kazandırdı?
 Yeni arkadaşlıklar ve de kendimi hafifte olsa ifade edebilme yeteneği. Normalde yazarak bir şeyler anlatamam ama ilerledikçe daha da gelişeceğime inanıyorum. :)



Kitap okumak mı bir şeyler yazmak mı?
Kitap okumak! *-*



Şiir mi roman mı hikaye mi?
Şiir hiç hiç değil, roman. :)



En çok etkilendiğin film? 
Şimdilik Muhteşem Gatsby.


Hangi tür kitap/film?
Fantastik, bilimkurgu, dram bazen de aksiyon.


Öğrenci olmak mı iş hayatı mı?
Öğrenci olmak fakat sevdiğin bir bölümde. *-*


Kitap okumak mı film izlemek mi?
Ruh halime göre değişkenlik gösteriyor.



Klasik giyinmek mi spor giyinmek mi?
Spor ve rahat giyinmek tabi.


Almaktan asla vazgeçmeyeceğiniz şey ne?
Eh, malum en başta kitap. Sonra da abur cubur. ^^



En sevdiğin yemek nedir?
Fast food tarzı olarak: Patetes kızartması
Sebze yemeği: Yeşil fasülye
Zorlu yemek: Sarma!


En sevdiğin dizi?
The Vampire Diaries. Damon yüzünden hep bunlar...



Özel bir yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?
Şifa yeteneğim olsun isterdim.



Hasta olmanın en kötü yanı nedir?
İştahsızlık, mide bulantısı. Yemek yemeyi çok seven biriyimdir. ^^


Alınacak listen var mı? İlk 5'i nedir?

1-Sonsuza Dek - Kiera Kess 
2- Bana Allah Yeter- Uğur Koşar
3-Tehlikeli Kızıl - Tarryn Fisher
4-Beynimdeki Yangın - Susannah Cahalan
5-Kocan Kadar Konuş -Şebnem Burcuoğlu




İlk aldığın makyaj malzemesi nedir?
Siyah sürme. :D



İşte benim cevaplarım. ^^

4 yorum:

  1. Ya konuyla alakasız olucak ama sabahtan beri blogundaki müziklere takıldım dinleyip duruyorum. :D Harika seçimler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim. ^^
      Ama yenilenecekler. :D

      Sil
  2. İkinci miminde benden olsun o zaman. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, cevaplıyorumm. *-*

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...