10 Mayıs 2014 Cumartesi

Kötü Çocuklar: Soluk Soluğa ~ Yorum ve Alıntılar





Bir kız, iki erkek ve bir aşk üçgeninin ateşli hikayesi Olivia Townsend özel biri değildir. Okul ücretini çıkarmak için çalışan, babasının işlerini yürütmesine yardım eden sıradan bir kızdır. Babasını terk edecek ikinci kadın olmamaya kararlıdır, kendi hayatını askıya alması gerekse bile… Olivia için, yapması gereken şeyler bellidir. Fakat, Cash ve Nash Davenport ile tanıştıktan sonra her şey karmaşık hale gelir. Onlar kardeştir. Hem de ikiz. Cash, onun bir erkekte istediği her şeye sahiptir. Tehlikeli ve ne olursa olsun onu yatağa atmayı isteyen seksi, kötü bir erkektir. Olivia'yı baştan çıkarır ve tek bir öpücükle, kötü olduğunu unutturur. Nash, onun bir erkekte ihtiyaç duyduğu her şeydir. Başarılı, sorumluluk sahibi ve son derece tutkulu bir erkektir. Ama o, Liz'in zengin ve güzel kuzeni Marissa ile birliktedir. Yine de bu, Olivia'nın ona baktığında erimesini durdurmaz. Tek bir dokunuşla, neden asla birlikte olamayacaklarını unutturur. Olivia, onların bir şey sakladığını öğrenince, siyah beyaz olan her şey grileşir. Olabildiğince hızlı bir şekilde kaçmasını gerektiren bir şey… Ama kaçmak için çok geçtir. Olivia artık olayların içindedir. Ve aşıktır. İkisine de. İki kardeş de Olivia'nin kalbini titretir. İki kardeş de Olivia'yı heyecanlandırır. Olivia ikisini de ister. Ve onlar da Olivia'yı. Peki, Olivia nasıl bir seçim yapacak?(Tanıtım Bülteninden)

Sayfa Sayısı: 300Baskı Yılı: 2014Dili: TürkçeYayınevi: Optimum Kitap






Belirtmeliyim ki kitap elime geçtikten sonra bir günden az bir sürede bitirdim. Çünkü sınavlarım da bittiii!!! :D Mutluyum. *-*

Konuyu okudunuz,üstte.. Evet, kitapta iki çocuk var, hemde ne çocuklar...  Kitap biraz erotik ve erotik romanlar bir ay öncesine kadar beni rahatsız etmezdi. Şu sıralar sevmiyorum, cidden. Bu yüzden Grinin Elli Tonu'nun üçüncü kitabını okumama kararı aldım çünkü ilk kitabında falan erotik kısımları çıkarınca kitap ortadan kalkıyor gibiydi ve ben artık o kısımları sevmiyorum evet. Fakat bu kitapta o kadar belirgin bir şey yok, yani hani kitap ortadan kalkmıyor. Bu güzel. :D

Direk yoruma girişiyorum efendim, öhöm...

Asıl kızımız Olivia'ya sinir olduğum bir nokta var kitap boyunca. Hem annesinden nefret etme yolunda emin adımlarla ilerliyor, hem de annesinin düşünceleri yüzünden Cash'i kendisinden uzaklaştırıyor, zihnini yoruyor. Hem kendisinin hem onun.Tabi sonra geçti bu düşüncem. ^^ Bir anlıktı sinir oluşum.

Olivia'ya hak vermem garip oldu. Normalde ben aşk üçgenlerini okumayı sevsem de bir kadının iki kişinin arasında nasıl kalabildiğini anlamam, benim için onlar elbise seçiyor gibi olur. Ama bu iki arkadaşımız -aslında böyle hitap etmek istemesem de... *-*- ikiz olduklarından şöyle gibiler. (Nasıl cümle kurdum öyle *-*) Bir bedenden kopmuş iki farklı kişi. Aynı beden, farklı hareketler. Kendi kendime sordum. "Bu iki kişiliği birleştiremez miyiiiz? Hiç mi? Ama nedennn? :(" Hihihi. :D

Sürekli arada kaldım bir süre için. Sonra spor yorumuna döndü kitap elimde. Cash sağdan bir atak yapıyor. Nash soldan bir çalım atarak kaleye yaklaşıyor! Cash topu onun ayağından alıyor ve goool!!! ^^

Evet, benim maçımda kazanan Cash'ti. Cash'i seçtim sanırım. Ama bu Nash'i unutacağım anlamına gelmedi tabi.. Olivia gibi, Cash gibi adamları kitaplarda daha çok severiim. Bakınız: Damon Salvatore. Ki Cash'in içinde bir Nash olmadığını düşünen Olivia tamamen haksız. Ben onun göremediği iyi tarafı gördüm Cash'te. 


Sonuna doğru olayı öğrendiğim anda elimi ağzıma koyup gözlerim büyüterek attığım kahkahaaa... "Eneeeemmm." dedim yani orada. "Ohaaaaa." dedim.

Ve bu iki kardeşi birleştirme düşüncemden gerçekten pişmanlık duydum. İkisi de olsun istedim yani. Ah ahhh.

Kitapta Olivia'nın bazı tasvirleri, anlatımları çok tatlıydı. :D 91. sayfadaki kanat çıkarmak gibi. Güldüm asıl kızımızın konuşma tarzına, kendi kendine içten konuşmalarına. Kendi kendini azarlayan karakterleri kitaplarda hep sevmişimdir. :D Olivia'da öyleydi zaten. Aşağıda alıntılarda da göreceksiniz. :D

 Sonu gerçekten güzel bitti. Kitabın devamı olan kısmı okuduğumda ne olacak diye meraklandım tabi. *-* Ben kitabı sevdim, bence sizde keyifli vakit geçirirsiniz bu kitapla.*-*


Okuduğunuz için teşekkürlerrr. Kendinize cici bakınn. ^^

Alıntılar:


Egzotik bir görünüşü var.
...
Bir daha vay canına!
Ne şimdi bu? Sıra dışı modeller diyarı mı?
 *Olivia'nın düşüncesi


...Cash'i düşününce yelkenleri suya indiriyorum.
Tanrım, sen tam kafadan çatlaksın! Hem fahişesin, hemde çatlak!
 *Olivia'nın düşüncesi


Kötü çocuk.
Bir playboy.
Kalp kırma uzmanı.
 *Olivia'nın düşüncesi


Her yerini kesik kağıdıyla doldurmak istiyorum bu kızın. Vücudunun her bir santimetrekaresini. Sonra da tuzlu suya bastırmak istiyorum onu.
 *Olivia'nın düşüncesi



"...Bütün kitapları, duygusal olarak bir şeye benzemeyen, ahmakça ve kötü kapağı için yargılayamazsın. Bir kere yandığın için hayatında karşına çıkan şansları kullanmamaktan vazgeçmelisin."
*Ginger'ın sözleri



Bilmediği şey, onu asla annemin yaptığı gibi terk etmeyeceğim. Asla. Daha rahat bir hayatı, sevdiğim insanların üstüne seçmeyeceğim. Asla!
 *Olivia'nın düşüncesi



Aheste aheste pencereme gelip, öne eğiliyor ve kollarını açık camımın penceresine dayıyor. Yüzüyle yüzüm arasında birkaç santim var.
"Her zaman değiştirtebilirim sana cevabını."
*Nash'in sözleri



Gözlerimiz buluşuyor ve lanet-olası-derecede-seksi bir biçimde tek kaşı havaya kalkıyor ve mırıldanıyor, "Ağzımı sulandırmak için tek şansın var."
*Cash'in sözleri

10 yorum:

  1. Ellerine sağlık şekerim bende en kısa zamanda okucam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, oku oku. :D Emin ol sonunda sende "Eneeem" olacaksın. :D

      Sil
  2. Ayy aynen sonunu anlayınca bende çok salakça bi tepki verdim evdekilere yapacak açıklama da bulamıyorum kitabı göstersen bi suç göstermesen bi suç :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim annem kapağı gördü. :D Kısaca bir uyarıda bulundu ama tabiii, okudumm. Çaktırmayıın. :D

      Sil
  3. AMA AMA AMA ! İstediğim bir kitap yapma bunu bana :D Böyle bir kapağı olmasaa direkt atlayıp alacağım kitaplardan kendisi.Yorumunu okuyunca daha da merak ettim *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama merak edilecek bir sonu ve konusu var, huhhuu. :D İyice kızıştırayım da sende oku, hihihi. ^^

      Sil
  4. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibime aldım :)
    Bende bloguma beklerim.
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim, bende takipteyim. :)

      Sil
  5. Ay ben senin bloguna bayıldım, nasıl olmuş da daha önce görmemişiiim. Ayrıca kitabı okuyayım diyorum da metroda çıkarıp karşımdakine tutmaya utanıyorum ne yalan söyliyim. :D

    http://www.gezicikutuphane.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim. :) Artık kendini eve kapattığın bir gün okuyacaksın. ^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...